Ja dat kan. U kunt uw verzoek om uw financiering in te lossen sturen naar cs@santander.nl. Vermeld hierbij: per wanneer u uw lening wilt inlossen; uw contractnummer of het kenteken van het voertuig; uw naam, postcode en huisnummer. Wij nemen uw verzoek dan zo snel mogelijk in behandeling.

Nee, u betaalt geen boeterente of andere kosten wanneer u eerder uw financiering aflost.  Voor het aflossen op een zakelijke financiering, klik hier

Ja,  kunt altijd extra aflossen op uw lening. U kunt uw verzoek om extra af te lossen (ook mogelijk op de slottermijn) sturen naar cs@santander.nl. Vermeld hierbij: Dat u een Extra aflossing of Extra aflossing slottermijn wilt doen Uw contractnummer of kenteken van uw voertuig Uw naam, postcode en huisnummer U kunt het bedrag overmaken naar het bankrekeningnummer waarvan…

Indien u een (extra) betaling heeft overgemaakt wordt deze binnen enkele werkdagen verwerkt op uw contract. Daarnaast ontvangt u automatisch een overzicht met de uitstaande maandtermijnen die nog geïncasseerd zullen worden.

Voor vragen over een betalingsherinnering neemt u contact op met onze afdeling Collections door een e-mail te sturen naar ca@santander.nl.

U betaalt de maandtermijn van uw financiering per automatische incasso. Voor betaling per automatische incasso dient u Santander eenmalig te machtigen. Dit wordt bij aanvang van uw financiering geregeld. U heeft hierdoor geen omkijken naar de betaling van uw maandtermijn. U kunt een SEPA machtigingsformulier opvragen door een e-mail te sturen naar  cs@santander.nl.

Bij het afsluiten van een (nieuwe) lening dient u minimaal de volgende documenten aan te leveren: Kopie geldig legitimatiebewijs Kopie salarisstrook (maximaal 2 maanden oud) Kopie bankafschrift van een volledige kalendermaand. (maximaal 2 maanden oud) Uw woonlasten en inkomsten dienen hierop zichtbaar te zijn. Heeft u een partner? Dan hebben wij deze documenten ook van…

Uw financieringsaanvraag wordt op diverse factoren beoordeeld. Indien u wilt weten waarom uw aanvraag is afgewezen, dan kunt u dit opvragen via cf@santander.nl. Vermeld hierbij: Uw naam, postcode en huisnummer. Vergeet niet om ook een kopie van uw legitimatiebewijs met hierop uw handtekening mee te sturen. Wij nemen uw verzoek zo snel mogelijk in behandeling.

Het jaaroverzicht / de renteopgave van uw financiering versturen wij niet automatisch. Indien u uw jaaroverzicht wilt ontvangen kunt u deze opvragen via cs@santander.nl. Vermeld hierbij: uw contractnummer of kenteken. uw naam, postcode en huisnummer. U krijgt uw jaaroverzicht/renteopgave zo snel mogelijk toegestuurd.

Mijn Rekening is helaas nog niet beschikbaar voor alle klanten. Klanten die een voertuig gefinancierd hebben via Santander Consumer Finance kunnen hier nog geen gebruik van maken.

Uw voertuig is het onderpand van uw financiering. Indien uw voertuig total loss is verklaard zal uw financiering moeten worden ingelost. Hoe gaat dit in zijn werk? Wij berekenen het inlossaldo voor u op basis van de total loss schade. Het inlossaldo kunt u dan doorgeven aan uw verzekeringsmaatschappij zodat uw financiering kan worden ingelost. Wij hebben wel het expertiserap…

U kunt een adreswijziging doorgeven door een e-mail te sturen naar cs@santander.nl. Vermeld hierbij: Uw contractnummer of kenteken Uw naam, huidige postcode en huisnummer De postcode en het huisnummer van uw nieuwe adres Daarnaast verzoeken wij u ook een kopie van uw legitimatiebewijs met hierop uw handtekening bij de mail te voegen. Wij nemen uw verzoek zo snel mogel…

Voor het wijzigen van uw bankrekeningnummer is het door Europese regels noodzakelijk dat u ons hiervoor machtigt. U kunt een SEPA machtigingsformulier opvragen door een e-mail te sturen naar cs@santander.nl. Vervolgens zullen wij u vragen om een: Kopie geldig legitimatiebewijs Kopie bankafschrift van het nieuwe bankrekeningnummer (op naam van dezelfde persoon als op het le…

Binnen een week nadat wij uw inlossing hebben ontvangen krijgt u van ons per post: een inlosbevestiging van uw contract de tenaamstellingscode van uw voertuig. De tenaamstellingscode is een code van 9 cijfers waarmee u samen met uw kentekencard de auto kunt inruilen of over kunt schrijven op naam van iemand anders. Indien u nog papieren kentekendelen heeft ontvangt u he…

U kunt uw actuele saldo opvragen door een e-mail te sturen naar cs@santander.nl Vermeld hierbij: Uw contractnummer of kenteken van uw voertuig Uw naam, postcode en huisnummer U ontvangt een overzicht van uw actuele saldo per e-mail.

De maandtermijnen van onze autofinancieringen schrijven wij af op de 7e, 14e, 21e of de 28e van de maand.Indien u de incassodatum wilt wijzigen kunt u uw verzoek per e-mail versturen aan cs@santander.nl.Vermeld hierbij: Uw contractnummer. Uw naam, postcode en huisnummer. Vergeet niet om ook een kopie van uw legitimatiebewijs met hierop uw handtekening mee te sturen. U o…

Ja dat kan. U kunt uw verzoek om uw financiering in te lossen sturen naar cs@santander.nl. Vermeld hierbij: Per wanneer u uw lening wilt inlossen; Uw contractnummer of het kenteken van het voertuig; Uw naam, postcode en huisnummer. Wij nemen uw verzoek zo snel mogelijk in behandeling.

Nee, als particulier betaalt u geen boeterente of andere kosten wanneer u eerder uw financiering aflost. Voor het aflossen op een zakelijke financiering, klik hier

Ja, u kunt altijd extra aflossen. U kunt uw verzoek om extra af te lossen (ook mogelijk op de slottermijn) sturen naar cs@santander.nl. Vermeld hierbij: Dat u een Extra aflossing of Extra aflossing slottermijn wilt doen Uw contractnummer of kenteken van uw voertuig Uw naam, postcode en huisnummer U kunt het bedrag overmaken naar het bankrekeningnummer waarvan de incasso w…

Wij zijn verplicht uw lening te registreren bij het Bureau Krediet Registratie te Tiel.

Ja dat kan. U kunt uw verzoek om uw financiering in te lossen sturen naar cs@santander.nl. Vermeld hierbij: per wanneer u uw lening wilt inlossen; uw contractnummer of het kenteken van het voertuig; uw naam, postcode en huisnummer. Wij nemen uw verzoek dan zo snel mogelijk in behandeling.

Als u een zakelijke autofinanciering (financiële-leaseovereenkomst) bij ons heeft afgesloten brengen wij bij het vervroegd aflossen de volgende kosten in rekening: Alle resterende termijnen binnen de overeenkomst. De toekomstige rente op deze termijnen. Een eventuele slottermijn. Een uitzondering hierop is als u bij ons een nieuwe financieringsaanvraag doet waarbij uw h…

Ja,  kunt altijd extra aflossen op uw lening. U kunt uw verzoek om extra af te lossen (ook mogelijk op de slottermijn) sturen naar cs@santander.nl. Vermeld hierbij: Dat u een Extra aflossing of Extra aflossing slottermijn wilt doen Uw contractnummer of kenteken van uw voertuig Uw naam, postcode en huisnummer U kunt het bedrag overmaken naar het bankrekeningnummer waarvan…

Indien u een (extra) betaling heeft overgemaakt wordt deze binnen enkele werkdagen verwerkt op uw contract. Daarnaast ontvangt u automatisch een overzicht met de uitstaande maandtermijnen die nog geïncasseerd zullen worden.

Voor vragen over een betalingsherinnering neemt u contact op met onze afdeling Collections door een e-mail te sturen naar ca@santander.nl.

U betaalt de maandtermijn van uw financiering per automatische incasso. Voor betaling per automatische incasso dient u Santander eenmalig te machtigen. Dit wordt bij aanvang van uw financiering geregeld. U heeft hierdoor geen omkijken naar de betaling van uw maandtermijn. U kunt een SEPA machtigingsformulier opvragen door een e-mail te sturen naar  cs@santander.nl.

Het jaaroverzicht / de renteopgave van uw financiering versturen wij niet automatisch. Indien u uw jaaroverzicht wilt ontvangen kunt u deze opvragen via cs@santander.nl. Vermeld hierbij: uw contractnummer of kenteken. uw naam, postcode en huisnummer. U krijgt uw jaaroverzicht/renteopgave zo snel mogelijk toegestuurd.

Mijn Rekening is helaas nog niet beschikbaar voor alle klanten. Klanten die een voertuig gefinancierd hebben via Santander Consumer Finance kunnen hier nog geen gebruik van maken.

Uw voertuig is het onderpand van uw financiering. Indien uw voertuig total loss is verklaard zal uw financiering moeten worden ingelost. Hoe gaat dit in zijn werk? Wij berekenen het inlossaldo voor u op basis van de total loss schade. Het inlossaldo kunt u dan doorgeven aan uw verzekeringsmaatschappij zodat uw financiering kan worden ingelost. Wij hebben wel het expertiserap…

U kunt een adreswijziging doorgeven door een e-mail te sturen naar cs@santander.nl. Vermeld hierbij: Uw contractnummer of kenteken Uw naam, huidige postcode en huisnummer De postcode en het huisnummer van uw nieuwe adres Daarnaast verzoeken wij u ook een kopie van uw legitimatiebewijs met hierop uw handtekening bij de mail te voegen. Wij nemen uw verzoek zo snel mogel…

Voor het wijzigen van uw bankrekeningnummer is het door Europese regels noodzakelijk dat u ons hiervoor machtigt. U kunt een SEPA machtigingsformulier opvragen door een e-mail te sturen naar cs@santander.nl. Vervolgens zullen wij u vragen om een: Kopie geldig legitimatiebewijs Kopie bankafschrift van het nieuwe bankrekeningnummer (op naam van dezelfde persoon als op het le…

Binnen een week nadat wij uw inlossing hebben ontvangen krijgt u van ons per post: een inlosbevestiging van uw contract de tenaamstellingscode van uw voertuig. De tenaamstellingscode is een code van 9 cijfers waarmee u samen met uw kentekencard de auto kunt inruilen of over kunt schrijven op naam van iemand anders. Indien u nog papieren kentekendelen heeft ontvangt u he…

U kunt uw actuele saldo opvragen door een e-mail te sturen naar cs@santander.nl Vermeld hierbij: Uw contractnummer of kenteken van uw voertuig Uw naam, postcode en huisnummer U ontvangt een overzicht van uw actuele saldo per e-mail.

De maandtermijnen van onze autofinancieringen schrijven wij af op de 7e, 14e, 21e of de 28e van de maand.Indien u de incassodatum wilt wijzigen kunt u uw verzoek per e-mail versturen aan cs@santander.nl.Vermeld hierbij: Uw contractnummer. Uw naam, postcode en huisnummer. Vergeet niet om ook een kopie van uw legitimatiebewijs met hierop uw handtekening mee te sturen. U o…

Wij zijn verplicht uw lening te registreren bij het Bureau Krediet Registratie te Tiel.

Het kan zijn dat u niet de juiste URL gebruikt of dat uw browser niet meer actueel is.- Als u niet zeker weet of u de juiste URL gebruikt, gebruik dan de link uit uw registratie e-mail. - Mocht u niet de meest recente versie van uw browser gebruiken, dan kunt uw deze updaten of maak gebruik van Google Chrome of Mozilla Firefox

In SMART staat bij elk onderdeel omschreven welk document u moet uploaden. Hier wordt ook toegelicht waar het document aan moet voldoen.

Nee dit is niet mogelijk. Om uw privacy te bewaken en uw persoonlijke gegevens te beschermen hebben wij SMART ontwikkeld. SMART is een beveiligde omgeving waar u zelf de benodigde documenten kunt  uploaden op het moment dat het u uitkomt. Documenten die via de post of per e-mail verstuurd worden hebben een vergroot risico om onderschept te worden. Vandaar dat wij voor deze veil…

U wordt per mail op de hoogte gehouden over de status van uw aanvraag.Heeft u vragen over de status van uw aanvraag? Neem dan contact op met uw dealer.

Ja, bij meerdere aanvragen in een korte periode kunt u dezelfde documenten gebruiken, mits deze nog geldig zijn volgens de instructie in SMART.Voor de beoordeling van uw aanvraag hebben wij recente documenten van u nodig.  U dient deze documenten wel bij elke aanvraag opnieuw te uploaden in SMART.

Als u op de link klikt die u ontvangen heeft per mail, dan kunt u verder op het punt waar u gebleven bent.

Als u geen registratie e-mail van ons heeft ontvangen kan het zijn dat de e-mail in de spambox  is beland. Vindt u de mail ook niet terug in de spam box? Neemt u dan contact op met uw dealer. Mogelijk is er een verkeerd e-mail adres ingevoerd.

Als u geen verificatie SMS heeft ontvangen kan het zijn dat uw telefoonnummer verkeerd is ingevoerd. Neem contact op met uw dealer.

Controleer of u de meest recent ontvangen code gebruikt en of deze volledig is ingevuld. Mocht het niet lukken om uw account te verifiëren, dan kunt u het proces opnieuw starten door nogmaals op de link in de e-mail te klikken.U begint dan weer bij stap 1 in het proces.

Ja, dat is mogelijk. Bij het invullen van uw contactgegevens kan de dealer de landcode behorende bij uw telefoonnummer selecteren. U kunt dus een  internationaal nummer gebruiken.

Dat is alleen mogelijk als u dit wijzigt via uw dealer. Uw aanvraag is gekoppeld aan het opgegeven e-mailadres en telefoonnummer. Heeft u een verkeerd e-mailadres of mobiel nummer doorgegeven, neem dan contact op met uw dealer om dit te wijzigen. Daarna kunt u met de juiste gegevens inloggen in SMART.

Als u uw wachtwoord bent vergeten, klikt u op ‘wachtwoord vergeten’.U krijgt dan een tijdelijk wachtwoord waarmee u kunt inloggen. Uw gegevens zullen hierbij opnieuw gecontroleerd worden.

Om in te kunnen loggen dient u het e-mailadres te gebruiken wat u  aan de dealer heeft doorgegeven.

U heeft een registratie e-mail ontvangen met een link, via deze link komt u bij het inlogscherm van SMART.

Nee, in verband met de privacy wetgeving (AVG) kan de dealer geen klantdocumenten meer uploaden of inzien.

Mogelijk is het document te groot of in een verkeerd bestandsformaat. Probeert u het document nogmaals te uploaden in een ander bestandsformat of opgeknipt in meerdere kleinere bestanden.

Ja, dat is mogelijk. Als u op de ontvangen link klikt kunt u inloggen met uw email en aangemaakte wachtwoord. U kunt dan verder gaan waar u gebleven was.

De eisen waaraan de documenten moeten voldoen kunt u bekijken in de SMART portal.Na het uploaden van de documenten worden deze gecontroleerd en ontvangt u bericht of deze aan de voorwaarden voldoen.

Een foutmelding tijdens het uploaden van uw document kan voorkomen als uw internet verbinding verbroken is of als u te lang heeft gewacht met het uploaden van uw documenten terwijl u ingelogd was. Om uw privacy te beschermen wordt u dan automatisch uitgelogd. Log opnieuw in en probeer nogmaals uw document te uploaden.

Nee, nadat u op gereed heeft gedrukt staan de documenten klaar voor de beoordeling. U kunt dan geen documenten meer aanpassen of toevoegen.

Nee, nadat u op gereed heeft gedrukt staan de stukken klaar voor de beoordeling. U krijgt vervolgens reactie op uw geüploade stukken.

Als alle documenten beoordeeld en akkoord zijn, krijgt u een e-mail dat uw aanvraag akkoord is. Uw dealer neemt vervolgens contact met u op om een afspraak te maken voor de aflevering van uw nieuwe auto.

Als alle documenten geupload zijn worden deze beoordeeld. Wij proberen de documenten binnen 24 uur te controleren en u een reactie te geven.

Nee, onze medewerkers nemen de aanvragen op volgorde in behandeling. Na het uploaden drukt u op gereed, zodat uw aanvraag in ons systeem komt te staan. Onze medewerkers proberen u binnen 24 uur een reactie te geven.

In de e-mail die u ontvangen heeft met de melding dat er een document is afgewezen staat een link naar de SMART upload portal. Hier kunt u het juiste document uploaden of extra documenten onder het kopje 'Overige' toevoegen.

Uw documenten worden bewaard in een zogenaamde virtuele kluis. Hier kan niemand zomaar bijkomen.

Nee, in verband met de privacy wetgeving (AVG) kan de dealer uw documenten niet inzien of documenten uploaden. De dealer kan wel zien dat u een document geupload heeft, maar heeft dus geen toegang tot uw documenten.

Alleen de medewerkers die uw aanvraag beoordelen hebben toegang tot de documenten die u in SMART upload. SMART is een beveiligde omgeving waar uw documenten veilig in opgeslagen worden, zodat uw persoonlijke gegevens goed beschermd zijn.

Bij akkoord financieringIs uw aanvraag akkoord bevonden? Dan worden uw documenten gedurende de gehele looptijd van uw financiering bewaard in een virtuele kluis. Zodra uw aanvraag akkoord is en de financiering ingaat zijn wij verplicht om aan te kunnen tonen op welke informatie de berekeningen zijn gebaseerd.  Bij annulering financieringZiet u na een akkoord af van de financie…