De huidige situatie rondom het Covid-19 virus roept veel vragen over onze bereikaarheid op bij onze klanten en partners. Daarom vindt u hieronder vast een aantal antwoorden over onze bereikbaarheid in deze voor iedereen ongebruikelijke huidige situatie.

Ja. Maar het kan zijn dat u langer moet wachten als u ons belt. Wij houden de ontwikkelingen nauwlettend in de gaten en wij volgen de adviezen van het RIVM en de overheid en uit voorzorg werken alle collega’s vanuit huis. Het advies is daarom om uw geldzaken met Santander zoveel mogelijk te regelen via Mijn Rekening of onze Santander App.  Wilt u een nieuwe lening aanvragen? K…

Wij volgen de adviezen van het RIVM. Op dit moment werkt, uit voorzorg, nog een groot gedeelte van onze collega’s vanuit huis. Dit kan betekenen dat het kan voorkomen dat u langer moet wachten als u ons belt en ook poststukken soms niet dezelfde dag worden behandeld. Wij raden u daarom aan om voor al uw geldzaken met ons Mijn Rekening of uw Santander App gebruiken. Maar wees ge…

Ja, wij zijn tijdens onze gebruikelijke openingstijden bereikbaar. Wij houden de ontwikkelingen nauwlettend in de gaten en wij volgen de adviezen van het RIVM en uit voorzorg werken de meeste collega’s vanuit huis. Het kan dus zijn dat u langer moet wachten als u ons belt en ook poststukken kunnen niet dezelfde dag worden behandeld.  Onze accountmanagers doen daarom ook geen be…