De Santander Card is een handige betaalkaart die u gratis ontvangt bij ons Doorlopend krediet. De kaart heeft een een chip en Maestro logo, hierdoor kunt u overal makkelijk afrekenen bij alle winkels en horeca in Nederland én Europa (SEPA-landen) en online via eMaestro. Maar ook contant geld pinnen en geld overmaken naar uw eigen betaalrekening. U bepaalt waarvoor en wanneer u…
Dit hangt af van de hoogte van uw kredietlimiet en wat u al besteedt heeft. Via Mijn Rekening (uw persoonlijke pagina op santander.nl) en op uw rekeningoverzichten, ziet u hoeveel geld u nog beschikbaar heeft voor aankopen of om geld op te nemen. terug naar veelgestelde vragen Santander Card
Direct contact opnemen met onze afdeling Klantenservice via telefoonnummer 030-6388100. Buiten openingstijden wordt u doorgeschakeld naar een 24 uurs dienst. Verlies of diefstal van uw betaalkaart kunt u ook via Mijn Rekening melden als u daar al voor geregistreerd bent.Houdt u er rekening mee dat er kosten worden doorberekend voor het opnieuw toesturen van een betaalkaart (€4…
U kunt geld overmaken van uw Santander rekening naar uw betaalrekening via Mijn Rekening. Deze service is gratis. Geld overmaken via Mijn Rekening U kunt ook gebruik maken van de Extra-Geld-Lijn op 030-6388120 (24 uur per dag, 7 dagen in de week bereikbaar). U betaalt alleen de gebruikelijke belkosten. Heeft u een betaalkaart met chip en Maestro…
Ja u kunt altijd extra aflossen zonder kosten of boete. Uw (extra) betalingen kunt u overmaken op bankrekeningnummer NL22ABNA0487710150 van de ABN AMRO ten name van Santander te Utrecht. Vermeld ook uw klantnummer zodat wij uw betaling kunnen verwerken. Terug naar veelgestelde vragen Santander Card
1. In de SMS staat een eenmalige 8-cijferige code vermeld. Houd deze code bij de hand. 2. Bel het telefoonnummer 0800 - 8881913. 3. Toets uw mobiele nummer in en sluit af met een #. Het door u ingetoetste nummer wordt opnieuw afgespeeld. Druk op # om te bevestigen dat het u het juiste mobiele nummer hebt ingevoerd. 4. Toets de 8-cijferige eenmalige code in en sluit af met…
U heeft dan nog een oude betaalkaart. Neem contact op met onze afdeling Klantenservice via 030- 6388100 (bereikbaar op alle werkdagen van 09.00 - 18.00 uur) voor een nieuwe betaalkaart waarmee u overal kunt pinnen, contactloos kunt afrekenen en online betalingen doen. terug naar veelgestelde vragen Santander Card
De MediaMarkt betaalkaart is een handige betaalkaart die u gratis ontvangt als u een artikel financiert via doorlopend krediet bij MediaMarkt. De kaart heeft een een chip en Maestro logo, hierdoor kunt u overal makkelijk afrekenen bij alle winkels, horeca en tankstationsin Nederland én Europa (SEPA-landen). Maar ook contant geld pinnen en geld overmaken naar uw eigen betaalreke…
Ja het is veilig. Het is bovendien de enige manier om zelf een pincode te kiezen voor uw MediaMarkt betaalkaart. Volg de instructies en u hoort onmiddellijk dat het gelukt is. Als u niet zelf een pincode kiest, dan ontvangt u een brief met een door ons gekozen pincode en zult u het niet zelf kunnen wijzigen. terug naar Betaal per maand met de MediaMarkt betaalka…
Het is handig als u zelf uw pincode kiest, omdat u zelf de combinatie van nummers kiest die voor u gemakkelijk te onthouden zijn. Hierdoor verkleint u de kans dat u uw pincode vergeet. Geef nooit uw pincode af aan derden. Ook wij zullen nooit om uw pincode vragen. terug naar veelgestelde vragen Santander Card