U kunt eenvoudig zelf uw adres wijzigen via Mijn Rekening. Klik hier om in te loggen op Mijn Rekening.

U kunt uw bankrekeningnummer wijzigen door ons een brief te sturen met uw handtekening.  Stuur de volgende kopieën met uw brief mee: Kopie geld legitimatiebewijs Kopie bankafschrift van uw nieuwe bankrekeningnummer (op naam van dezelfde persoon als het legitimatiebewijs)

Voor het wijzigen van uw telefoonnummer kunt u contact opnemen met onze afdeling klantenservice. Klik hier voor onze contactgegevens. Op dit moment kunnen mobiele telefoonnummers alleen schriftelijk worden gewijzigd in een brief met handtekening + een kopie ID. De reden hiervoor is dat het mobiele telefoonnummer onderdeel is van het registratieproces en validatieproces voor Mij…

U kunt geld overmaken van uw Santander rekening naar uw betaalrekening via Mijn Rekening. Deze service is gratis. U kunt ook gebruik maken van de Extra-Geld-Lijn op 030-6388120 (24 uur per dag, 7 dagen in de week bereikbaar). U betaalt alleen de gebruikelijke belkosten. Heeft u een Santander Card met chip en Maestro logo? Dan kunt u met uw betaalkaart afrekenen bij alle winkels…

Welke manier van overmaken u ook kiest (Mijn Rekening, telefonisch of per coupon), het geld staat altijd binnen maximaal 3 werkdagen op uw betaalrekening. Wilt u sneller over uw geld kunnen beschikken? Gebruik dan uw Santander Card. Hiermee kunt u contant geld pinnen bij alle geldautomaten in Nederland en Europa (SEPA-landen), kosten €4,95 per keer. Nog geen Santander Card met…

Ja. Als u geld overmaakt via Mijn Rekening is deze service altijd gratis.

Een accept e-mail is een acceptgiro die u per e-mail ontvangt als u een betalingsachterstand heeft op uw rekening. Met deze digitale acceptgiro kunt u eenvoudig via iDEAL uw betalingsachterstand betalen. Alle betalingsgegevens hebben wij al voor u ingevuld zodat u alleen nog de betaling hoeft te bevestigen.

Als u een accept e-mail ontvangt van ons, dan betaalt u op dezelfde manier als via andere internetbetalingen met IDEAL. Voor de stap-voor-stap handleiding, lees verder AcceptEmail stap voor stap: Klik in de AcceptEmail op de betaallink of het AcceptEmail logo bovenaan de mail U komt dan terecht in een beveiligde betaalomgeving waar u online kunt betalen via iDEAL Kies hier uw…

Het voordeel voor u is dat u snel en direct uw betalingsachterstand betaalt. Alle informatie is van tevoren al ingevuld en omdat een Accept Email maar 1 x kan worden betaald, betaalt u nooit dubbel. Via Accept Email zien wij bovendien de volgende dag al dat u geen betalingsachterstand meer heeft. Bij een gewone betaling duurt dat meestal een paar dagen.

Geef uw klacht aan ons door! Uw klacht kunt u schriftelijk of per e-mail indienen bij:Santandert.a.v. afdeling Customer CarePostbus 23433500 GH Utrechtcustomercare@santander.nl Meestal kunnen wij de klacht binnen 10 werkdagen oplossen. Soms lukt dat niet of kan dat niet. Dan informeren wij u over de tijd die we denken nodig te hebben, om uw klacht op te lossen. Wij houden u nat…

Voor elke klacht zoeken wij naar de beste oplossing. Bent u het niet eens met de uitkomst, ondanks de behandeling van uw klacht door onze afdeling Customer Care, schrijf dan naar:Santander Consumer Finance Benelux B.V.Klachtenmanagementt.a.v. de directiePostbus 23433500 GH Utrecht Wanneer u daarna ontevreden blijft over de behandeling  van uw klacht door Santander, dan kunt u e…

U vindt deze informatie in Mijn Rekening. Heeft u nog geen inlog voor Mijn Rekening? Registreer u dan snel.