U kunt eenvoudig zelf uw adres wijzigen via Mijn Rekening. Klik hier om in te loggen op Mijn Rekening.

U kunt uw bankrekeningnummer wijzigen door ons een brief te sturen met uw handtekening.  Stuur de volgende kopieën met uw brief mee: Kopie geld legitimatiebewijs Kopie bankafschrift van uw nieuwe bankrekeningnummer (op naam van dezelfde persoon als het legitimatiebewijs)

Voor het wijzigen van uw telefoonnummer kunt u contact opnemen met onze afdeling klantenservice. Klik hier voor onze contactgegevens. Op dit moment kunnen mobiele telefoonnummers alleen schriftelijk worden gewijzigd in een brief met handtekening + een kopie ID. De reden hiervoor is dat het mobiele telefoonnummer onderdeel is van het registratieproces en validatieproces voor Mi…

U kunt geld overmaken van uw Santander rekening naar uw betaalrekening via Mijn Rekening. Deze service is gratis. U kunt ook gebruik maken van de Extra-Geld-Lijn op 030-6388120 (24 uur per dag, 7 dagen in de week bereikbaar). U betaalt alleen de gebruikelijke belkosten. Heeft u een Santander Card met chip en Maestro logo? Dan kunt u met uw betaalkaart afrekenen bij alle winkel…

Welke manier van overmaken u ook kiest (Mijn Rekening, telefonisch of per coupon), het geld staat altijd binnen maximaal 3 werkdagen op uw betaalrekening. Wilt u sneller over uw geld kunnen beschikken? Gebruik dan uw Santander Card. Hiermee kunt u contant geld pinnen bij alle geldautomaten in Nederland en Europa (SEPA-landen), kosten €4,95 per keer. Nog geen Santander Card met…

Ja. Als u geld overmaakt via Mijn Rekening is deze service altijd gratis.

Een accept e-mail is een acceptgiro die u per e-mail ontvangt als u een betalingsachterstand heeft op uw rekening. Met deze digitale acceptgiro kunt u eenvoudig via iDEAL uw betalingsachterstand betalen. Alle betalingsgegevens hebben wij al voor u ingevuld zodat u alleen nog de betaling hoeft te bevestigen.

Als u een accept e-mail ontvangt van ons, dan betaalt u op dezelfde manier als via andere internetbetalingen met IDEAL. Voor de stap-voor-stap handleiding, lees verder AcceptEmail stap voor stap: Klik in de AcceptEmail op de betaallink of het AcceptEmail logo bovenaan de mail U komt dan terecht in een beveiligde betaalomgeving waar u online kunt betalen via iDEAL Kies…

Het voordeel voor u is dat u snel en direct uw betalingsachterstand betaalt. Alle informatie is van tevoren al ingevuld en omdat een Accept Email maar 1 x kan worden betaald, betaalt u nooit dubbel. Via Accept Email zien wij bovendien de volgende dag al dat u geen betalingsachterstand meer heeft. Bij een gewone betaling duurt dat meestal een paar dagen.

Geef uw klacht aan ons door! Uw klacht kunt u schriftelijk of per e-mail indienen.Per post: Santander, t.a.v. afdeling Customer Care, Postbus 2343, 3500 GH Utrecht Via e-mail: customercare@santander.nl Meestal kunnen wij de klacht binnen 10 werkdagen oplossen. Soms lukt dat niet of kan dat niet. Dan informeren wij u over de tijd die we denken nodig te hebben, om uw klacht op…

Voor elke klacht zoeken wij naar de beste oplossing. Bent u het niet eens met de uitkomst, ondanks de behandeling van uw klacht door onze afdeling Customer Care, schrijf dan naar:Santander Consumer Finance Benelux B.V.Klachtenmanagementt.a.v. de directiePostbus 23433500 GH Utrecht Wanneer u daarna ontevreden blijft over de behandeling  van uw klacht door Santander, dan kunt u…

U vindt deze informatie in Mijn Rekening. Heeft u nog geen inlog voor Mijn Rekening? Registreer u dan snel.

Voor een leenaanvraag heb je een bankafschrift nodig. We hebben hieronder een overzicht gegeven hoe een bankafschrift te donwloaden van zoveel mogelijk banken, op alfabetische volgorde.: ABN AMRO 1. Log in op je rekening bij ABN AMRO. 2. Klik op de betreffende rekening. 3. Klik bovenin het scherm op 'Tools'. 4. Vervolgens klik je op 'Afschriften' en 'Fin. Jaaroverzicht'. 5. Se…