Terug naar overzicht

Wat als ik iets wil veranderen?

Ontvangt u uw salaris of uitkering op een andere dag? Wilt u uw maandbedrag verlagen? Of wilt u een andere wijziging aan ons doorgeven? Lees hieronder wat u moet doen.

Ontvangt u uw salaris of uitkering op een andere datum?

Pas dan de automatische incasso datum aan. U kunt kiezen uit 4 verschillende momenten in de maand. Als u contact met onze afdeling Klantenservice opneemt, passen we het graag voor u aan. Bel 030-6388100 of email naar klantenservice@santander.nl

Kan ik mijn maandbedrag ook zelf tijdelijk verlagen?

Nee. U moet dit altijd eerst met ons bespreken. Neem daarvoor contact met ons op. Bel 030-6388100 of email naar klantenservice@santander.nl

Hoe kan ik voorkomen dat ik een achterstand krijg, nu mijn situatie is veranderd?

Wij willen voorkomen dat u in de problemen komt. En als er problemen zijn, willen wij samen zoeken naar een oplossing. Neem dus contact met ons op, leg de situatie uit en werk mee aan het zoeken van een mogelijke oplossing.  Dan komen we er altijd uit.

Klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 18:00 uur.
Bel 030-6388100
E-mail klantenservice@santander.nl