Terug naar overzicht

Wat als ik niet meer kan betalen?

Wij willen voorkomen dat mensen in de problemen komen. Als er problemen zijn, willen wij samen zoeken naar een oplossing. Daar staat tegenover dat we van onze klanten verwachten dat ze contact met ons opnemen en meewerken aan het zoeken van een oplossing.

Voorkom een betaalachterstand

Neem contact met ons op en samen vinden we een oplossing. Wij kunnen uw maandbedrag bijvoorbeeld verlagen zodat u een tijdje minder af hoeft te lossen. Of we passen uw krediet aan, zodat dit beter past bij uw nieuwe situatie. Klik voor de folder "Help, ik heb een betaalachterstand" of "Ik kan de aflossing van mijn auto niet meer betalen"

Kom uw afspraken na

Belangrijk is dat u uw afspraken nakomt. Zo voorkomt u dat uw problemen groter worden, of dat de afspraken die we maakten vervallen.

Wacht niet te lang

Hoe eerder u contact met ons opneemt, hoe beter wij u kunnen helpen.

We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur.
Bel 030-6388400
E-mail klantbetalingen@santander.nl
WhatsApp 0683601965