Ontdek Santander Mijn Rekening

Altijd inzicht en controle over uw geldzaken

Als Santander klant kunt u in Mijn Rekening uw geld veilig beheren en wanneer het u uitkomt. Bekijk regelmatig Mijn Rekening en blijf geïnformeerd. Van de looptijd tot de eerstvolgende aflossing, u vindt er alles terug. Daarmee regelt u uw geldzaken veilig en wanneer u tijd heeft.

Wilt u altijd en overal inzicht in uw geldzaken? Download dan de Santander App voor Mijn Rekening. Hiermee heeft u altijd en overal inzicht

 

 

Guy With Laptop

Voordelen van Mijn Rekening

Veilig

Mijn Rekening is enkel voor Santander klanten beschikbaar via een persoonlijke login code. Volg het registratieproces om uw login code aan te vragen.

Snel en makkelijk

Mijn Rekening kunt u 24/7 consulteren, waar u zich ook bevindt, een smartphone is voldoende.

Gratis

Uzelf registreren in Mijn Rekening en de Santander App gebruiken, kost u niets. Voor het gebruik betaalt u niets.

Eenvoudig registreren voor Mijn Rekening

Aanmelden of registratie voor Mijn Account is heel eenvoudig. Het is belangrijk dat u uw gsm, Santander-klantnummer en identiteitskaart bij de hand hebt. U kunt zich hier direct registreren voor uw eigen account.

Als alternatief kunt u de Santander App voor Mijn account (App Store of Google Play) op uw mobiele telefoon gebruiken en onmiddellijk registreren. Dan hebt u Mijn Rekening altijd bij de hand! Ga in de App naar het Menu rechtsboven en volg de instructies om u aan te melden als nieuwe gebruiker. Om u aan te melden voor Mijn Rekening moeten uw gsm nummer en uw e-mailadres bij ons bekend zijn.

 

Wat kan ik doen in Mijn Rekening?

  • Geld overschrijven naar uw bankrekening
  • Volg online uw betalingen, aankopen en transacties
  • Wijzig uw persoonlijke gegevens
  • Download gratis uw rekeningoverzichten
  • Digitaal archief van al uw communicatie
  • Stel 24/7 uw vragen aan Santander Consumer Finance
  • Optie om een bijkomend financieel product aan te vragen

 

 

Girl With Phone

Hebt u nog vragen over Mijn Rekening?

De meest gestelde vragen over Santander Mijn Rekening hebben wij hieronder gebundeld voor een snel overzicht.

Is Mijn Rekening veilig?

Ja. Mijn Rekening is uw beveiligde privé omgeving waarin u al uw geldzaken met Santander kunt beheren. Voordat u Mijn Rekening kunt gebruiken, dient u zich te registreren. Om u te kunnen registreren hebben wij uw e-mailadres en gsmnummer nodig. Let op, dit moet het e-mailadres en gsmnummer zijn die al bij ons bekend zijn.

Na registratie maakt u zelf een wachtwoord aan. Wij zullen u nooit om dat wachtwoord vragen. Wij kunnen uw wachtwoord ook niet zien. Bent u uw wachtwoord vergeten? Dan kunt u hier zelf een nieuw wachtwoord aanmaken.

Hoe heb ik zelf overzicht over mijn lening of krediet?

Eenvoudig. Meld u aan bij Mijn Rekening of download de Santander App (App Store of Google Play) als u een lening of krediet bij ons heeft. Met Mijn Rekening heeft u 24/7 toegang tot uw persoonlijke mijn-omgeving en ziet u al uw betalingen, aankopen en overige transacties.

Heeft u meer rekeningen bij Santander? Log dan in en meld direct ook uw andere rekening(en) aan. Dan heeft u overzicht over al uw geldzaken bij Mijn Rekening.

Hoe vaak krijg ik rekeningoverzichten?

Dat hangt af van welke lening u heeft.

  • Heeft u een kredietopening, dan ontvangt u maandelijks een rekeningoverzicht. Voor verzending van de rekeningoverzichten betaalt u € 0,65 per rekeningoverzicht. U kunt trouwens uw rekeningoverzicht ook gratis downloaden vanuit Mijn Rekening en aangeven dat u geen rekeningoverzichten per post meer wilt ontvangen.

  • Bij een lening op afbetaling ontvangt u bij het afsluiten van uw lening een aflossingstabel.

Heeft u nog geen toegang tot Mijn Rekening? Registreer nu voor Mijn account >

Ik ben mijn wachtwoord vergeten voor Mijn Rekening. Wat nu?

Als u zich al heeft aangemeld voor Mijn Rekening maar uw wachtwoord bent vergeten, vraag dan direct een nieuw wachtwoord aan. Wij kennen uw wachtwoord niet. Geef uw wachtwoord ook nooit aan iemand anders af. Wij zullen er ook nooit om vragen.

Nieuw wachtwoord aanvragen >

 

Hoe geef ik een adreswijziging door?

 

U kunt eenvoudig zelf uw adres wijzigen via Mijn Rekening. Log in op Mijn Rekening>

Indien u niet geregistreerd bent op Mijn Rekening, kan u uw nieuw adres met vermelding van uw rijksregisternummer doorsturen naar: info@santander.be 

Ervaart u andere problemen, contacteer ons.

elke werkdag, tussen 9u en 17u.

We zijn ook via email bereikbaar