Ontdek de Santander App
Altijd en overal inzicht met de Santander App
Met de Santander App kunt u 24/7 inloggen in Mijn Rekening om uw beschikbare geldreserve te checken! Uw smartphone volstaat, overal en op elk moment. De Santander App voor Mijn Rekening is beschikbaar voor iPhone en Android (vanaf versie 13).
Opgelet: Om veiligheidsredenen werkt de app alleen als er een vorm van beveiliging is ingeschakeld op uw toestel, zoals een toegangscode, patroon, vingerafdruk of gezichtsherkenning.

Waarvoor kan ik de Santander App gebruiken?
De Santander App kunt u voor diverse opties gebruiken. Via het menu rechtsboven de app kunt u uw rekeningen en transacties zien (aankopen en betalingen), een geldopname doen (als u een doorlopend krediet heeft) en een nieuwe lening aanvragen.
Bekijk de video als u meer over de Santander App wilt te weten komen!
Voordelen van de Mijn Rekening App
Inzicht
Met de app heeft u op elk gewenst moment, altijd en overal toegang tot uw geldzaken bij Santander.
Gratis
Gebruik van de Santander App is volledig gratis en kost u dus niets.
Veilig
Via uw persoonlijke login code heeft u beveiligde toegang tot uw eigen bankomgeving, wel zo prettig.
Toegang tot de app is zo geregeld
Heeft u nog geen persoonlijke inlogcode om de app te gebruiken? Geen probleem. Ook dat kan via de app geregeld worden. Ga naar het menu rechtsboven en volg de instructies om u te registreren als nieuwe gebruiker. Let op: uw mobiele telefoonnummer en uw e-mailadres moeten bij ons bekend zijn om u te kunnen aanmelden voor Mijn Rekening.
Wat kan ik doen met de app?
- Uw transacties (aankopen en betalingen) inzien
- Een geldopname doen
- Nieuwe aanvraag voor een lening doen
- Uw persoonlijke gegevens beheren
- Download gratis uw rekeningoverzichten
- Digitaal archief van al uw communicatie
- Stel 24/7 uw vragen aan Santander Consumer Finance

Hebt u nog vragen over het gebruik van de Santander App?
De meest gestelde vragen over het gebruik van de app hebben we voor u overzichtelijk onder elkaar gezet.
- Is Mijn Rekening beschikbaar op mijn GSM?</
Absoluut. De Santander App voor Mijn Rekening is beschikbaar voor iPhone en Android.
- Is de Santander App veilig?
Ja. De Santander App is uw beveiligde privé omgeving waarin u al uw geldzaken met Santander kunt beheren. Via het Menu rechtsboven in de App kunt u uw rekeningen zien, uw transacties (aankopen en betalingen), een geldopname doen (als u een kredietopening heeft) en een nieuwe aanvraag voor een lening doen.
Voordat u de Santander App kunt gebruiken, dient u zich te registreren voor Mijn Rekening. Om te kunnen registreren moet uw e-mailadres en gsmnummer al bij ons bekend zijn. Na registratie maakt u zelf een wachtwoord aan. Wij zullen u nooit om dat wachtwoord vragen. Wij kunnen uw wachtwoord ook niet zien.
Bent u uw wachtwoord vergeten? Dan kunt u hier zelf een nieuw wachtwoord aanmaken.
Heeft u meerdere rekeningen bij ons? Ga dan naar Mijn Rekening (desktop versie) en voeg uw andere rekeningen toe. Zo ziet u in één oogopslag al uw geldzaken bij Santander.
- Ik krijg een foutmelding bij de Santander app dat mijn smartphone niet (meer) compatibel is. Wat moet ik doen?
We ondervinden momenteel problemen met de Santander applicatie bij Android-toestellen met een oudere versie dan versie 13. We hebben contact opgenomen met Google en doen er alles aan om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongmemak.
U kan wel nog steeds inloggen op “Mijn Rekening” via onze website www.mijnsantanderconsumerfinance.be/
- Ik kan niet meer inloggen in mijn App op mijn Android-telefoon. Wat nu?
Het kan zijn dat uw versie is verouderd. Wanneer het inloggen in uw App niet meer lukt, verwijder dan de App van uw mobiele telefoon en ga vervolgens naar uw App Store of Google Play en download de nieuwste versie van de Santander App.
Opgelet: Om veiligheidsredenen werkt de app alleen als er een vorm van beveiliging is ingeschakeld op uw toestel. Denk aan een toegangscode, patroon, vingerafdruk of gezichtsherkenning instellen.
- Ik kan de Santander App niet openen op mijn Android telefoon en krijg een foutmelding. Wat nu?
Als u op uw Android telefoon de volgende foutmelding krijgt “There was an error processing your request – Reload” wanneer u de Santander App opstart dan heeft u waarschijnlijk teveel tijdelijke internetbestanden gedownload, waardoor de App niet meer goed kan openen. U moet dan de 'cache' wissen of legen van de App.
Stap 1: Cache wissen
- Klik op instellingen.
- Klik op “Apps & meldingen”.Stap 2: Er zal een lijst verschijnen met alle Apps, meestal staat “Santander CF” tussen de “Recent geopende apps“. Is dit niet het geval dan kunt u klikken op “Alle xx apps bekijken” en scrollen tot u deze tegenkomt.
Stap 3: Na het aanklikken van “Santander CF” kiest u “Opslagruimte of Opslag”
Stap 4: Op het volgende scherm klikt u dan op “Cache wissen of Cache legen”.
Ervaart u andere problemen, contacteer ons.
elke werkdag, tussen 9u en 17u.
We zijn ook via email bereikbaar