Heeft u een vraag? 

Kijk dan eerst bij de veelgestelde vragen of het antwoord dat u zoekt er al bij staat. Dan bent u eerder geholpen.

Onverwacht saldo inlosbericht? 

Check voor u klikt!

  • Controleer de afzender;
  • Controleer of u het bankrekeningnummer kent: check het met eerdere afschrijvingen;
  • Controleer of het bankrekeningnummer en de bedrijfsnaam corresponderen: uw bank geeft vaak een alert als dit niet klopt;
  • Wij vragen nooit om wachtwoorden of inlogcodes;
  • Bij twijfel, niet klikken maar bellen! Onze klantenservice helpt u graag. Zie de telefoonnummers hieronder.

Bekijk de categorie Phishing en verdachte e-mails in de veelgestelde vragen om meer te leren.

 

Bent u klant bij ons?

Dan is het is belangrijk dat u ons laat weten als er iets wijzigt in uw persoonlijke gegevens, zoals een verhuizing of wijziging bankrekeningnummer. Zo kunnen wij u op de hoogte houden van belangrijk nieuws over uw geldzaken bij Santander.

Ook wijzigingen met met financiële gevolgen zoals een echtscheiding, geboorte van een kind of werkloosheid zijn van belang om aan ons door te geven. Want ook dan denken wij met u mee, om tot de beste oplossing te komen.

Klantenservice

Ma t/m Vrij 09.00 - 17.00 u

Mail naar klantenservice@santander.nl o.v.v. uw klantnummer

Klantenservice Autofinanciering

Ma t/m Vrij 09.00 - 17.00 u + Za 12.00 - 16.00 u

Mail naar customersupport@santander.nl o.v.v. uw contractnummer

Nieuwe leenaanvragen

Ma t/m Vrij 09.00 - 17.00 u

Bent u nog geen klant bij ons en heeft u een vraag over uw aanvraag? Mail naar lenen@santander.nl

Ons kantoor

Santander Consumer Finance S.A., branche Nederland
  • vliegend hertlaan 77
  • 3526 kt utrecht
Toon op kaart
Ons kantoor

Vragen? Vind hier de antwoorden

Vind hier het antwoord op de veelgestelde vragen bij Santander: