Heeft u binnenkort een grote uitgave op de planning, bijvoorbeeld voor een nieuwe auto of de verbouwing van uw keuken? Dan kunt u deze financieren met een persoonlijke lening. Bij Santander willen we dat u met een gerust gevoel leent. Betrouwbaar lenen noemen we dat.
Bij ons kunt u zélf een lening aanvragen, zonder advies. Wij vinden het dan ook belangrijk dat u goed wordt geïnformeerd. Dat doen wij in duidelijke taal en in stap voor stap begeleiding. Via e-mail of persoonlijk via de telefoon. Een lening afsluiten doet u niet elke dag, daarom vertellen wij u graag meer over betrouwbaar particulier geld lenen en onze persoonlijke leningen.
Het is altijd belangrijk dat u vooraf bedenkt waarom u een lening nodig heeft. Met welk doel gaat u lenen: is het voor een auto, motor of andere grote aanschaf? Zorg er dan op z'n minst voor dat de looptijd van de lening is afgestemd op de verwachte levensduur van het product dat u gaat financieren. Dat is verantwoord lenen.
Bedenk ook dat u een verplichting aangaat voor langere tijd. Wees eerlijk in de gegevens die u verstrekt zodat we kunnen bekijken of u aan de gestelde leennormen voldoet. Wij zullen daarom altijd aan u vragen om bewijsdocumenten aan te leveren van de gegevens die u invult in de leenaanvraag. Zodat wij zeker weten dat we verantwoord en betrouwbaar de lening aan u kunnen verstrekken. Stap voor stap zullen wij u via e-mail door de aanvraag begeleiden en helpen u ook graag persoonlijk bij de aanvraag als u dat wilt.
Onafhankelijke klantbeoordelingen. Op de onafhankelijke platforms Trustpilot of Google vind u reviews van onze klanten over onze dienstverlening. Lees ze gerust eens door of laat zelf een beoordeling achter.
Helder klachtenbeleid. Bent u niet tevreden? Dat kan wel eens voorkomen. De eerste stap om aan ons duidelijk te maken dat u niet tevreden bent is een mail sturen aan onze klantenservice met hierin uw klant- of contractnummer en uw klacht. Wij helpen u graag om zaken te verduidelijken. Bent u het niet eens met de geboden oplossing van onze klantenservice? In dat geval kunt u een e-mail sturen naar de afdeling Klachtenafhandeling. Komen we er dan samen niet uit, dan kunt u altijd naar het Kifid stappen en tenslotte naar de Burgerlijk Rechter. Voor meer informatie over ons klachtenbeleid, kijkt u hier bij de veelgestelde vragen over klachten.
Hoeveel geld kunt u lenen? Kunt u een betrouwbare lening afsluiten met BKR? Hoe vraagt u een lening aan? Wat zijn de kosten van een persoonlijke lening? U leest het allemaal op die pagina's. Ook hebben we speciaal voor u een blog met interessante artikelen: kijk gerust eens rond op MoneyTalks!