Betrouwbaar geld lenen bij Santander

Heeft u binnenkort een grote uitgave op de planning, bijvoorbeeld voor een nieuwe auto of de verbouwing van uw keuken? Dan kunt u deze financieren met een persoonlijke lening. Bij Santander willen we dat u met een gerust gevoel leent. Betrouwbaar lenen noemen we dat. 

Bij ons kunt u zélf een lening aanvragen, zonder advies. Wij vinden het dan ook belangrijk dat u goed wordt geïnformeerd. Dat doen wij in duidelijke taal en in stap voor stap begeleiding. Via e-mail of persoonlijk via de telefoon. Een lening afsluiten doet u niet elke dag, daarom vertellen wij u graag meer over betrouwbaar particulier geld lenen en onze persoonlijke leningen.

Het is altijd belangrijk dat u vooraf bedenkt waarom u een lening nodig heeft. Met welk doel gaat u lenen: is het voor een auto, motor of andere grote aanschaf? Zorg er dan op z'n minst voor dat de looptijd van de lening is afgestemd op de verwachte levensduur van het product dat u gaat financieren. Dat is verantwoord lenen. 

Bedenk ook dat u een verplichting aangaat voor langere tijd. Wees eerlijk in de gegevens die u verstrekt zodat we kunnen bekijken of u aan de gestelde leennormen voldoet. Wij zullen daarom altijd aan u vragen om bewijsdocumenten aan te leveren van de gegevens die u invult in de leenaanvraag. Zodat wij zeker weten dat we verantwoord en betrouwbaar de lening aan u kunnen verstrekken. Stap voor stap zullen wij u via e-mail door de aanvraag begeleiden en helpen u ook graag persoonlijk bij de aanvraag als u dat wilt.

Onafhankelijke klantbeoordelingen. Op de onafhankelijke platforms Trustpilot of Google vind u reviews van onze klanten over onze dienstverlening. Lees ze gerust eens door of laat zelf een beoordeling achter.

Helder klachtenbeleid. Bent u niet tevreden? Dat kan wel eens voorkomen. De eerste stap om aan ons duidelijk te maken dat u niet tevreden bent is een mail sturen aan onze klantenservice met hierin uw klant- of contractnummer en uw klacht. Wij helpen u graag om zaken te verduidelijken. Bent u het niet eens met de geboden oplossing van onze klantenservice? In dat geval kunt u een e-mail sturen naar de afdeling Klachtenafhandeling. Komen we er dan samen niet uit, dan kunt u altijd naar het Kifid stappen en tenslotte naar de Burgerlijk Rechter. Voor meer informatie over ons klachtenbeleid, kijkt u hier bij de veelgestelde vragen over klachten.

Hoeveel geld kunt u lenen? Kunt u een betrouwbare lening afsluiten met BKR? Hoe vraagt u een lening aan? Wat zijn de kosten van een persoonlijke lening? U leest het allemaal op die pagina's. Ook hebben we speciaal voor u een blog met interessante artikelen: kijk gerust eens rond op MoneyTalks!

Meer over ons

Wij zijn Santander Consumer Finance en zijn volledig in handen van Santander Group, één van de grootste financiële instellingen ter wereld. Onze belangrijkste activiteiten zijn consumptieve kredieten en autofinancieringen via diverse kanalen. We zijn actief in Nederland sinds 1985.

We helpen graag mensen en bedrijven groeien met onze producten. 

Voor meer informatie over Santander Consumer Finance, wie wij zijn en waar wij voor staan, verwijzen wij u graag naar de pagina Over ons.

Zoekt u informatie over Santander Consumer Bank? Klik dan hier.
Wil je weten welke vacatures we nu hebben? Klik dan hier.
Wilt u meer informatie over zaken doen met Santander Automotive? Klik dan hier. 

San Youngstudents 01

Een betrouwbare lening aanvragen bij Santander

 

U weet inmiddels alles over het afsluiten van een betrouwbare lening - alleen de daadwerkelijke aanvraag ontbreekt nog. Vraag nu vrijblijvend online een offerte aan zodat u daarna kunt beginnen met het afsluiten van een lening bij Santander.