Wanneer u controle wilt over uw geldzaken bij Santander

In de Santander App vindt u alles wat u nodig heeft om 'on the go' inzicht te krijgen in uw geldzaken bij Santander. Van uw looptijd tot de eerstvolgende termijn, alles vindt u hier terug. In de beveiligde privé omgeving van Mijn Rekening kunt u de controle over uw lening(en), persoonlijke gegevens en saldo nemen.

Wat kan ik met de Santander App?

Met de Santander App regelt u heel eenvoudig al uw geldzaken bij Santander. Heeft u nog geen persoonlijke inlog? Geen probleem. Download de App en registreer u meteen via het Menu rechtsboven. iPhone of Android? Voor beide systemen hebben wij een app. Via onderstaande button linkt u automatisch naar de juiste App store op uw smartphone.

SAN Indoorindividuals 05

Voordelen van de Santander App

  • Veilige toegang met een persoonlijke inlogcode
  • Bekijk 24/7 uw betalingen en openstaand saldo
  • Controleer en wijzig persoonlijke gegevens indien nodig
  • 24/7 online bereikbaar en volledige controle vanuit uw eigen veilige omgeving
  • Eenvoudig uw Santander leningen toevoegen en in één oogopslag zien
  • Optie om een nieuwe lening aan te vragen vanuit de app

Uw profiel beheren met uw persoonlijke inlogcode

De App is beschikbaar voor klanten van Santander met een persoonlijke inlogcode die rechtstreeks bij ons of indirect via een winkelaankoop hun lening hebben aangevraagd. Registreer nu en ontvang uw inlogcode. Heeft u nog geen persoonlijke inlogcode? Geen probleem. Ook dat kan via de App. Ga naar Menu rechtsboven en volg de instructies om u te registreren als nieuwe gebruiker. Let op: uw mobiele telefoonnummer en uw e-mailadres moeten bij ons bekend zijn om u te kunnen aanmelden voor Mijn Rekening.

Opgelet! Om veiligheidsredenen werkt de App alleen als er een vorm van beveiliging is ingeschakeld op uw toestel, zoals een toegangscode, patroon, vingerafdruk of gezichtsherkenning.

Veelgestelde vragen over Santander App

De meest gestelde vragen over het gebruik van de Santander App hebben wij voor u op een rij gezet.

Waar kan ik de Santander App downloaden?

De Santander App is beschikbaar voor iedere mobiele telefoon. U kunt hier klikken om de app direct te downloaden of u gaat naar www.santander.nl/mijn-rekening en downloadt vanaf daar de Santander app. Ook kunt u via de Google Play Store (Android) of de App Store (Apple) snel en eenvoudig de Nederlandse Santander app downloaden op uw telefoon. (https://www.santander.nl/appstoreblx)

Ik kan niet meer inloggen in Mijn Rekening of in de Santander App. Wat moet ik doen?

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom het niet lukt om in te loggen in Mijn Rekening. Als u uw wachtwoord niet meer weet, dan kunt u op de inlogpagina een nieuw wachtwoord aanmaken door op "Wachtwoord vergeten" te klikken. Als u probeert in te loggen via de Santander App en de app weigert, dan raden we aan om de app te verwijderen van uw telefoon en opnieuw te downloaden zodat u weer de nieuwste updates heeft. Als u niet meer kunt inloggen omdat uw e-mailadres of mobiele telefoonnummer is veranderd, neemt u dan contact op met onze afdeling klantenservice via klantenservice@santander.nl of 030-6388100. (https://www.santander.nl/appstoreblx)

Mijn Santander App opent niet. Wat nu?

Als u problemen heeft met het openen van de Santander App, dan heeft u waarschijnlijk een aantal updates gemist. Wij raden wij u aan om de app te verwijderen van uw telefoon en opnieuw te downloaden. (https://www.santander.nl/appstoreblx)

Mijn mobiele telefoonnummer is veranderd. Wat nu?

Als uw mobiele telefoonnummer wijzigt, dan moet u dat altijd direct doorgeven aan onze afdeling klantenservice via 030-6388100 of klantenservice@santander.nl want uw mobiele telefoonnummer is gekoppeld aan Mijn Rekening.