Bij ons kunt u zelf een lening aanvragen, zonder advies. Want u maakt immers zelf altijd de beste keuzes voor uw leven. Dus als u al jaren droomt van een nieuwe keuken, of wordt uw auto te klein omdat uw kinderen ook groter worden, dan kunt u eerst sparen. Maar lenen is ook een optie, een uitkomst als u nú geld nodig heeft. Mits verantwoord natuurlijk. Bij Santander bent u dan aan het juiste adres.
Wij informeren u eerlijk en helder, in duidelijke taal
Lenen is niet niks. U gaat een financiële verplichting aan voor langere tijd. Daarom vinden wij het belangrijk dat u goed geïnformeerd wordt over onze producten en diensten. Dat doen wij op een eerlijke, heldere manier. In duidelijke taal. Ook aan de telefoon. Want komt u er zelf niet uit? Dan kunt u bellen op werkdagen naar 030-6388042. Onze medewerkers helpen u graag verder.
U hoort vaak direct of u in aanmerking komt voor een lening
Of u nu online of telefonisch uw aanvraag indient, u hoort vaak direct of u voor een lening in aanmerking komt. U ontvangt dan ook direct een vrijblijvende offerte per e-mail. Wij nemen daarna telefonisch contact met u op om een afspraak te maken voor ons persoonlijke online proces. Zo kunt u u direct alle benodigde documenten uploaden en het contract digitaal ondertekenen. Na definitieve goedkeuring, betalen wij binnen twee werkdagen het geld aan u uit, zodat u ermee kunt doen wat u wilt.
Liever alles zelf doen? Dat kan natuurlijk ook. U print dan uw ontvangen contract, ondertekent dit en voegt de benodigde documenten bij. Om het u makkelijk te maken hebben wij een checklist bijgevoegd zodat u niets vergeet. U stuurt het ondertekende contract plus de benodigde overeenkomsten dan gratis (zonder postzegel) naar ons terug. Zo regelt u het helemaal zelf!