{{searchResults.length}} resultaten voor '{{query}}'

Geen resultaten gevonden

Aanvragen lening

Hoe en waar upload ik bewijsdocumenten voor mijn leningaanvraag?

Als u een financieringsaanvraag heeft ingediend, krijgt u vanzelf bericht via e-mail van waarin we aangeven welke bewijsdocumenten wij nodig hebben. In deze e-mail vindt u ook een knop waarmee u wordt geleid naar een  beveiligde persoonlijke omgeving waar u betrouwbaar de gevraagde bewijsdocumenten kunt uploaden. Voor iedere stap in het aanvraagproces ontvangt u een nieuwe e-mail. Zo begeleiden wij u stap voor stap door de aanvraag.

Heeft u geen e-mail ontvangen? Controleer dan uw 'ongewenste berichten' ofwel spambox. Soms komen onze berichten daar terecht. Markeer Santander als veilige afzender zodat u toekomstige e-mails gewoon in uw inbox ontvangt en u snel kunt reageren.

Heeft u een partner? Dan krijgt hij/zij zelf bericht via e-mail om zijn/haar bewijsdocumenten zelf te uploaden via een eigen link in de eigen beveiligde omgeving.

Ook voor het digitaal ondertekenen van het financieringscontract ontvangt u een e-mail met persoonlijke link om in de beveiligde omgeving - met behulp van iDIN - de overeenkomst te tekenen. Uw eventuele partner ontvangt ook hiervoor een eigen e-mail.