Mijn Rekening is uw persoonlijke beveiligde pagina op santander.nl waarmee u zelf uw financiële zaken met Santander regelt vanuit uw eigen veilige omgeving. Hiermee kunt u 24/7 uw betalingen en transacties volgen, zien hoeveel u al afgelost heeft, zelf uw adres wijzigen en gratis uw rekeningoverzicht downloaden (laatste twee opties zijn alleen geldig bij een Doorlopend krediet…
Het aanmelden of registreren voor Mijn Rekening is heel eenvoudig. Klik op de button hieronder en meld u aan. Belangrijk is dat u uw mobiele telefoon bij de hand heeft en uw klantnummer. Vul uw klantnummer zonder streepje in. Wanneer u geregistreerd bent, kunt u ook de Santander App voor Mijn Rekening op uw mobiele telefoon installeren. Dan heeft u Mijn Rekening altijd bij de…
Ja dat kan. Wanneer u al een persoonlijke inlogcode heeft en u opent een nieuwe rekening dan kunt u in Mijn Rekening een rekening toevoegen via het Snelle toegang menu. Zo heeft u het overzicht over al uw geldzaken bij Santander ineen! Klik, log in en voeg nieuwe rekening toe ga terug naar veelgestelde vragen mijn rekening
Ja. Mijn Rekening is een beveiligde privé omgeving waarin u zelf al uw geldzaken met Santander kunt beheren, gewoon vanuit uw eigen veilige omgeving. Voordat u Mijn Rekening kunt gebruiken, dient u zich te registreren. Om u te kunnen registreren hebben wij uw e-mailadres en mobiele telefoonnummer nodig. Let op, dit moet het e-mailadres en mobiele telefoonnummer zijn die al bij…
Eenvoudig. Meld u aan bij Mijn Rekening of download de Santander App als u een lening of krediet bij ons heeft. Met Mijn Rekening heeft u 24/7 toegang tot uw persoonlijke mijn-omgeving en ziet u al uw betalingen. Heeft u meer rekeningen bij Santander? Log dan in en meld direct ook uw andere rekening(en) aan. Dan heeft u overzicht over al uw geldzaken bij Mijn Rekening. You're…
Heeft u een inlog voor Mijn Rekening en bent u uw wachtwoord vergeten? Dat kan natuurlijk gebeuren. Klik dan op de knop "wachtwoord vergeten" en u krijgt de kans om een nieuw wachtwoord aan te maken. Dit kan zowel in de desktopversie als in de app.Stap 1: u ontvangt een SMS op het mobiele telefoonnummer dat bij ons bekend is (meestal het 06-nummer waarmee u zich heeft aangemeld…
Jazeker. De Santander App voor Mijn Rekening is beschikbaar voor i-Phone en Android. Via het Menu rechtsboven in de App heeft u diverse opties, kunt u uw rekeningen en transacties zien en een nieuwe lening aanvragen. Klik op de link hieronder en u kunt direct de App op uw telefoon downloaden. Klik hier om de Santander App te downloaden Heeft u nog gee…
U regelt heel eenvoudig al uw geldzaken bij Santander met de Santander App voor Mijn Rekening op uw mobiele telefoon. Heeft u nog geen persoonlijke inlog? Geen probleem. Download de App en registreer u meteen via het Menu rechtsbovenaan. iPhone of Android? Maakt niet uit, de button linkt automatisch naar de juiste App store op uw smartphone. Klik en download de S…
Het kan zijn dat uw versie is verouderd. Wanneer het inloggen in uw App niet meer lukt, verwijder dan de App van uw mobiele telefoon en ga vervolgens naar uw app-store of Play-store en download de nieuwste versie van de Santander App.
Als u op uw Android telefoon de volgende foutmelding krijgt “There was an error processing your request – Reload” wanneer u de Santander App opstart dan heeft u waarschijnlijk teveel tijdelijke internetbestanden gedownload, waardoor de App niet meer goed kan openen. U moet dan de 'cache' wissen of legen van de App. Stap 1: Cache wissen - Klik op instellingen.- Klik op “Apps…
Ja. De Santander App is uw beveiligde privé omgeving waarin u al uw geldzaken met Santander kunt beheren. Via het Menu rechtsboven in de App kunt u uw rekeningen en uw transacties zien en een nieuwe leenaanvraag doen. Voordat u de Santander App kunt gebruiken, dient u zich te registreren voor Mijn Rekening. Om te kunnen registreren moet uw e-mailadres en mobiele telefoonnumme…
Klik op de button hieronder voor het antwoord Vind hier het antwoord ga terug naar veelgestelde vragen Mijn Rekening
U kunt eenvoudig zelf uw adres wijzigen via Mijn Rekening. Klik hier om in te loggen op Mijn Rekening. Ga terug naar veelgestelde vragen over Mijn Rekening
In verband met fraude- en phishing gevoeligheid kunt u uw bankrekeningnummer alleen wijzigen door ons een brief te sturen met uw handtekening. Stuur de volgende kopieën met uw brief mee: Kopie geldig legitimatiebewijs Kopie bankafschrift van het nieuwe bankrekeningnummer (op naam van dezelfde persoon als op het legitimatiebewijs) Klik hier voor onze adresg…
Voor het wijzigen van uw telefoonnummer kunt u contact opnemen met onze afdeling klantenservice. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag van 09.00 - 17.00 uur bereikbaar via telefoonnummer 030 - 63 88 100. Op dit moment kunnen mobiele telefoonnummers alleen schriftelijk worden gewijzigd in een brief met handtekening + een kopie ID. De reden hiervoor is dat het mobiele telefoon…
Ja dat kan. Wanneer u al een persoonlijke inlogcode heeft, kunt u heel gemakkelijk een andere rekening toevoegen via het Snelle toegang menu. Zo heeft u het overzicht over al uw geldzaken bij Santander ineen! Klik, log in en voeg nieuwe rekening toe ga terug naar veelgestelde vragen mijn rekening
Als u zich al heeft aangemeld voor Mijn Rekening maar uw wachtwoord bent vergeten, vraag dan direct een nieuw wachtwoord aan. Wij kennen uw wachtwoord niet. Geef uw wachtwoord ook nooit aan iemand anders af. Wij zullen er ook nooit om vragen. Klik op de button en vraag een nieuw wachtwoord aan. Nieuw wachtwoord aanvragen Hoe een nieuw wachtwoord aanvra…
Heeft u een doorlopend krediet dan ontvangt u twee keer per jaar een rekeningoverzicht. Voor verzending van de rekeningoverzichten betaalt u € 1,50 per rekeningoverzicht. U kunt trouwens uw rekeningoverzicht ook gratis downloaden vanuit Mijn Rekening en hierin aangeven dat u geen rekeningoverzichten per post meer wilt ontvangen. Zo bespaart u ook nog eens het papier en vervoer…