{{searchResults.length}} resultaten voor '{{query}}'

Geen resultaten gevonden

Betaalachterstand

Ik heb een betalingsherinnering ontvangen, met wie kan ik contact opnemen?

Heeft u een herinnering ontvangen om te betalen, dan is de automatische incasso van uw maandbedrag voor de aflossing van uw lening niet gelukt. Misschien stond er niet voldoende geld op uw bankrekening. Of misschien heeft u de incasso zelf tegengehouden of teruggedraaid. Het betekent in ieder geval dat er nu een betaalachterstand is ontstaan. Wij raden u aan om zo snel mogelijk de achterstand in te halen en te betalen. U vindt alle informatie hierover op de betaalherinnering zelf.

Heeft u vragen over de betaalherinnering? Neem dan contact op met onze afdeling Achterstandsbeheer:

  • Dat kan telefonisch via 030-6388400.
  • E-mailen mag ook aan klantbetalingen@santander.nl, vergeet niet om uw klant- of contractnummer te vermelden.
  • Een WhatsApp sturen kan ook via 0683601965 o.v.v. uw klant- of contractnummer.

Wilt u meer weten over wat wij voor u kunnen doen bij een achterstand?
Kijk dan op onze pagina's over wat u kunt doen als het niet lukt om op tijd uw maandbedrag te betalen.