{{searchResults.length}} resultaten voor '{{query}}'

Geen resultaten gevonden

Betaalachterstand

Wat moet ik doen als ik mijn maandtermijn niet kan betalen?

Als u denkt dat het niet gaat lukken om uw maandbedrag op tijd te betalen, neem dan meteen contact met ons op! Wij willen voorkomen dat mensen in de problemen komen. Als er problemen zijn met betalen van uw maandtermijnen, zoeken wij graag samen met u naar een oplossing.

Daarom verwachten we ook dat u meteen contact met ons opneemt en actief meewerkt aan het zoeken van een oplossing voor eventuele betaalproblemen. Stuur dan ook zo snel mogelijk een e-mail aan klantbetalingen@santander.nl of bel ons 030-6388400.

U mag ook een Whatsapp sturen aan 06-83601965. Vergeet uw klant- of contractnummer niet te vermelden. 

Kijk op onze 'Wat als...?' pagina's voor meer informatie wat te doen als u merkt dat u uw maandtermijnen niet meer kunt betalen.