{{searchResults.length}} resultaten voor '{{query}}'
Geen resultaten gevonden
Klachten
Waar kan ik een klacht indienen?
Het kan altijd voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent.
Heeft u een geldlening afgesloten bij ons of een financiering via een winkel? Dan vragen wij u om eerst altijd eerst een e-mail te sturen naar klantenservice@santander.nl of te bellen met 030-6388100. Dan kunnen wij eerst zien hoe wij u kunnen helpen.
Heeft u een voertuigfinanciering via een dealer afgesloten, mail dan naar cs@santander.nl of 030-6388290.
Wij helpen u graag om zaken te verduidelijken.
Bent u het niet eens met de geboden oplossing van onze klantenservice? Dat kan natuurlijk.
In dat geval kunt u een e-mail sturen naar de afdeling Klachtenafhandeling via customercare@santander.nl o.v.v. uw klant- of contractnummer en de eerder gevoerde communicatie.
Let op: u kunt geen klacht indienen over het feit dat uw aanvraag voor een financiering is afgewezen. Wel kunt u altijd vragen waarom uw aanvraag is afgewezen. Stuurt u in dat geval een e-mail naar aanvraag@santander.nl o.v.v. uw aanvraagnummer.