U kunt eenvoudig zelf uw adres wijzigen via Mijn Rekening. Klik hier om in te loggen op Mijn Rekening. Ga terug naar veelgestelde vragen over Mijn Rekening

In verband met fraude- en phishing gevoeligheid kunt u uw bankrekeningnummer alleen wijzigen door ons een brief te sturen met uw handtekening.  Stuur de volgende kopieën met uw brief mee: Kopie geldig legitimatiebewijs Kopie bankafschrift van het nieuwe bankrekeningnummer (op naam van dezelfde persoon als op het legitimatiebewijs) Klik hier voor onze adresg…

Voor het wijzigen van uw telefoonnummer kunt u contact opnemen met onze afdeling klantenservice. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag van 09.00 - 17.00 uur bereikbaar via telefoonnummer 030 - 63 88 100. Op dit moment kunnen mobiele telefoonnummers alleen schriftelijk worden gewijzigd in een brief met handtekening + een kopie ID. De reden hiervoor is dat het mobiele telefoon…

Ja dat kan. Wanneer u al een persoonlijke inlogcode heeft, kunt u heel gemakkelijk een andere rekening toevoegen via het Snelle toegang menu. Zo heeft u het overzicht over al uw geldzaken bij Santander ineen!  Klik, log in en voeg nieuwe rekening toe ga terug naar veelgestelde vragen mijn rekening

Als u zich al heeft aangemeld voor Mijn Rekening maar uw wachtwoord bent vergeten, vraag dan direct een nieuw wachtwoord aan. Wij kennen uw wachtwoord niet. Geef uw wachtwoord ook nooit aan iemand anders af. Wij zullen er ook nooit om vragen. Klik op de button en vraag een nieuw wachtwoord aan. Nieuw wachtwoord aanvragen Hoe een nieuw wachtwoord aanvra…