Ik kan de Santander App niet openen op mijn Android telefoon en krijg een foutmelding. Wat nu?
Als u op uw Android telefoon de volgende foutmelding krijgt “There was an error processing your request – Reload” wanneer u de Santander App opstart dan heeft u waarschijnlijk teveel tijdelijke internetbestanden gedownload, waardoor de App niet meer goed kan openen. U moet dan de 'cache' wissen of legen van de App.
Stap 1: Cache wissen
- Klik op instellingen.
- Klik op “Apps & meldingen”.
Stap 2: Er zal een lijst verschijnen met alle Apps, meestal staat “Santander CF” tussen de “Recent geopende apps“. Is dit niet het geval dan kunt u klikken op “Alle xx apps bekijken” en scrollen tot u deze tegenkomt.
Stap 3: Na het aanklikken van “Santander CF” kiest u “Opslagruimte of Opslag”
Stap 4: Op het volgende scherm klikt u dan op “Cache wissen of Cache legen”.
The steps to clear the cache in English:
Go to Settings >> Apps & notifications >> Santander CF (Recently opened apps or See all apps) >> Storage >> Clear storage & clear cache.