{{searchResults.length}} resultaten voor '{{query}}'
Geen resultaten gevonden
Wijziging doorgeven
Hoe geef ik een adreswijziging door?
Als u klant bij ons bent en u gaat verhuizen dan is het belangrijk dat u ons zo snel mogelijk op de hoogte stelt van uw nieuwe adres. Heeft u online of via een winkel een persoonlijke (geld)lening of goederenkrediet afgesloten, dan kunt u zelf uw adres wijzigen via Mijn Rekening of via de Santander App. Heeft u geen toegang tot Mijn Rekening? Meld u dan nu hier aan. U mag voor het doorgeven van een nieuw adres ook een e-mail sturen naar klantenservice@santander.nl met uw oude- en nieuwe adresgegevens o.v.v. van uw klantnummer. Heeft u een voertuigfinanciering afgesloten via de dealer, dan kunt u geen gebruikmaken van Mijn Rekening. Stuur in dat geval een e-mail naar cs@santander.nl met uw oude- en nieuwe adresgegevens o.v.v. van uw contractnummer.