{{searchResults.length}} resultaten voor '{{query}}'

Geen resultaten gevonden

Wijziging doorgeven

Hoe kan ik mijn bankrekeningnummer wijzigen?

Als u klant bent bij ons en u wilt de maandbedragen voor uw lening van een ander bankrekeningnummer laten afschrijven, dan is het belangrijk dat u ons hiervan zo snel mogelijk schriftelijk (via e-mail) op de hoogte stelt. Heeft u online of via de winkel een persoonlijke (geld)lening of goederenkrediet afgesloten dan kunt u het verzoek om uw bankrekeningnummer te laten wijzigen, via e-mail indienen bij klantenservice@santander.nl o.v.v. uw klantnummer en vergezeld van de hieronder vermelde bewijsdocumenten. Heeft u een voertuigfinanciering (bijvoorbeeld een auto- of motorfinanciering) afgesloten via uw dealer, stuur dan een e-mail naar cs@santander.nl o.v.v. uw contractnummer. In beide gevallen stuurt u de volgende bewijsdocumenten mee:
- Kopie geldig legitimatiebewijs;
- Kopie bankafschrift van uw nieuwe bankrekeningnummer (op naam van dezelfde persoon als het legitimatiebewijs).
Wij sturen u dan een Doorlopend machtingsformulier (SEPA) dat u moet ondertekenen waarmee u aangeeft akkoord te gaan met de automatische incasso van de maandbedragen van het nieuwe bankrekeningnummer. Zodra wij het getekende formulier hebben ontvangen (mag u per e-mail sturen), zullen wij uw bankrekeningnummer wijzigen. Wij geven in onze bevestiging ook aan per wanneer we starten met het incasseren van de maandbedragen van het nieuwe bankrekeningnummer.