{{searchResults.length}} resultaten voor '{{query}}'

Geen resultaten gevonden

Klachten

Wat is jullie klachtenbeleid?

Wij voeren een drietrapsbeleid bij klachten.

Trede 1 is uw klacht indienen bij onze afdeling klantenservice.

Bent u niet tevreden met de oplossing? Dan gaat u naar trede 2 en dient u uw klacht in bij de afdeling klachtenafhandeling. U mailt dan naar customercare@santander.nl o.v.v. uw klant- of contractnummer en de klachtgeschiedenis.

Als we er samen alsnog niet uitkomen dan is trede 3 het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (het KiFiD).  Voordat u bij het KiFiD terecht kunt is het belangrijk dat:

  • u ons eerst schriftelijk heeft laten weten dat u het niet eens bent met onze oplossing.
  • u uw klacht binnen drie maanden nadat u deze bij ons heeft neergelegd, bij het KiFiD indient. Meer informatie vindt u op www.kifid.nl.

Ook kunt u nog naar de Burgerlijk Rechter (Rechtbank Utrecht) gaan met uw klacht. Maar dat kan alleen als u de drie stappen hierboven beschreven eerst heeft gezet.