Onze klanten geven ons wederom een 8!

Elk jaar voert de Santander Groep een onafhankelijk tevredenheidsonderzoek uit in alle verschillende landen waarin de groep aanwezig is. Ook in 2018 is dat weer gebeurd en we hebben, net als in 2017, een 8 gescoord op het gebied van onze dienstverlening. Het onderdeel "gebruiksgemak" scoorde hierin het hoogst. Hiermee wordt bedoeld de mate waarin wij bereikbaar zijn voor u, de informatie over onze producten verkrijgbaar is en de eenvoud van het aanvragen! Ook het aantal klanten dat ons zou aanbevelen is gestegen, op het gebied van NPS (Net Promotor Score) hebben we een 8.09 gehaald. Wij zijn hier erg trots op en zijn dankbaar voor het vertrouwen van onze klanten. 

Meer over ons
Meer over ons

Voor meer informatie over Santander Consumer Finance, wie wij zijn en waar wij voor staan verwijzen wij u graag naar de pagina Over ons.

Benieuwd wat u maximaal kunt lenen? Beantwoord een paar korte vragen en u weet het.

Klanten vertellen

"Ik kan Santander van harte aanbevelen. Zij hebben een online platform waarbij je direct kan aanvragen en goedkeuring kunt krijgen."

meneer G. Kartha uit Eindhoven

"Netjes en snel geregeld, bedankt! Ik kan nu meedoen met de renovatie van het dak. Vooral het met mij meedenken waardeer ik heel erg."

meneer Ates uit Beverwijk

"Dank voor het luisterend oor, geduld en alle hulp. Blij dat ik weer met een schone lei kan beginnen!"

mevrouw Heijn uit Zaandam