Onze klanten geven ons wederom een 8!

Elk jaar voert de Santander Groep een onafhankelijk tevredenheidsonderzoek uit in alle verschillende landen waarin de groep aanwezig is. Ook in 2018 is dat weer gebeurd en we hebben, net als in 2017, een 8 gescoord op het gebied van onze dienstverlening. Het onderdeel "gebruiksgemak" scoorde hierin het hoogst. Hiermee wordt bedoeld de mate waarin wij bereikbaar zijn voor u, de informatie over onze producten verkrijgbaar is en de eenvoud van het aanvragen! Ook het aantal klanten dat ons zou aanbevelen is gestegen, op het gebied van NPS (Net Promotor Score) hebben we een 8.09 gehaald. Wij zijn hier erg trots op en zijn dankbaar voor het vertrouwen van onze klanten. 

Meer over ons
Meer over ons

Voor meer informatie over Santander Consumer Finance, wie wij zijn en waar wij voor staan verwijzen wij u graag naar de pagina Over ons.

Benieuwd wat u maximaal kunt lenen? Beantwoord een paar korte vragen en u weet het.