Voor onze klanten
- We zijn open en gebruiken makkelijke taal zodat iedereen ons begrijpt;
- We zorgen voor een veilige omgeving om cyberaanvallen en phishing (waarbij men probeert persoonlijke gegevens te stelen) te voorkomen;
- We hebben procedures die ervoor zorgen dat de privacy van onze klanten niet geschaad wordt;
- We proberen betaalproblemen zoveel mogelijk te voorkomen. Als dat niet lukt, proberen we altijd samen met de klant tot een financiële oplossing te komen;
- Als een financiering niet verantwoord is - bijvoorbeeld als de vaste lasten ten opzichte van het inkomen te hoog zijn - dan verstrekken wij de financiering niet.
- We hebben kredietvoorwaarden waarbij wij onze verantwoordelijkheden nemen.

Voor onze medewerkers
- We beoordelen onze medewerkers alleen op kwaliteit;
- We moedigen de professionele ontwikkeling van onze medewerkers aan en ondersteunen dit van harte;
- De processen in het dagelijkse werk van onze medewerkers zijn makkelijk;
- We nemen mensen aan met een afstand tot de arbeidsmarkt;
- We maken thuiswerken mogelijk;
- We hebben een intern vertrouwenspersoon aangesteld; via onze klokkenluidersregeling kunnen medewerkers veilig en zonder gevolgen eventuele misstanden melden.

Voor onze maatschappij
- We moedigen onze medewerkers aan om met de fiets of het openbaar vervoer naar het werk te komen;
- We houden rekening met de sociale- en ecologische gevolgen bij het nemen van nieuwe besluiten en het creëren van nieuwe processen en procedures;
- Onze groep belegt in duurzame en nuttige energieprojecten;
- Onze groep geeft beurzen aan studenten en ondernemers zodat zij zich verder kunnen ontwikkelen.
