Mijn Rekening is uw persoonlijke beveiligde pagina op santander.nl waarmee u zelf uw financiële zaken met Santander regelt. Hiermee kunt u bijvoorbeeld uw betalingen en transacties volgen, zelf  uw adres wijzigen, geld overmaken van uw Santander rekening naar uw betaalrekening en gratis uw rekeningoverzicht downloaden (laatste twee opties zijn alleen voor een Doorlopend kredie…

Het aanmelden of registreren voor Mijn Rekening is heel eenvoudig. Klik op de button hieronder en meld u aan. Belangrijk is dat u uw mobiele telefoon bij de hand heeft en uw klantnummer bij Santander. Ook kunt u de Santander App voor Mijn Rekening op uw mobiele telefoon installeren en u direct registreren. Dan heeft u Mijn Rekening altijd bij de hand! Ga in de App naar het Men…

Ja dat kan. Wanneer u al een persoonlijke inlogcode heeft en u opent een nieuwe rekening dan kunt u in Mijn Rekening een rekening toevoegen via het Snelle toegang menu. Zo heeft u het overzicht over al uw geldzaken bij Santander ineen!  Klik, log in en voeg nieuwe rekening toe ga terug naar veelgestelde vragen mijn rekening

Ja. Mijn Rekening is uw beveiligde privé omgeving waarin u al uw geldzaken met Santander kunt beheren. Voordat u Mijn Rekening kunt gebruiken, dient u zich te registreren. Om u te kunnen registreren hebben wij uw e-mailadres en mobiele telefoonnummer nodig. Let op, dit moet het e-mailadres en mobiele telefoonnummer zijn die al bij ons bekend zijn. Na registratie maakt u zelf…

Jazeker. De Santander App voor Mijn Rekening is beschikbaar voor i-Phone en Android. Via het Menu rechtsboven in de App heeft u diverse opties, kunt u uw rekeningen en transacties zien (aankopen en betalingen), een geldopname doen (als u een Doorlopend krediet heeft) en een nieuwe lening aanvragen. Klik op de link hieronder en u kunt direct de App op uw telefoon downloaden.  …

U regelt heel eenvoudig al uw geldzaken bij Santander met de Santander App voor Mijn Rekening op uw mobiele telefoon. Heeft u nog geen persoonlijke inlog? Geen probleem. Download de App en registreer u meteen via het Menu rechtsbovenaan. iPhone of Android? Maakt niet uit, de button linkt automatisch naar de juiste App store op uw smartphone. Klik en download de S…

Als u op uw Android telefoon de volgende foutmelding krijgt “There was an error processing your request – Reload” wanneer u de Santander App opstart dan heeft u waarschijnlijk teveel tijdelijke internetbestanden gedownload, waardoor de App niet meer goed kan openen.  U moet dan de 'cache' wissen of legen van de App.  Stap 1: Cache wissen - Klik op instellingen.- Klik op “Apps…

Ja. De Santander App is uw beveiligde privé omgeving waarin u al uw geldzaken met Santander kunt beheren. Via het Menu rechtsboven in de App kunt u uw rekeningen zien, uw transacties (aankopen en betalingen), een geldopname doen (als u een Doorlopend krediet heeft) en een nieuwe leenaanvraag doen.  Voordat u de Santander App kunt gebruiken, dient u zich te registreren voor Mij…

U kunt eenvoudig zelf uw adres wijzigen via Mijn Rekening. Klik hier om in te loggen op Mijn Rekening. Ga terug naar veelgestelde vragen over Mijn Rekening

In verband met fraude- en phishing gevoeligheid kunt u uw bankrekeningnummer alleen wijzigen door ons een brief te sturen met uw handtekening.  Stuur de volgende kopieën met uw brief mee: Kopie geldig legitimatiebewijs Kopie bankafschrift van het nieuwe bankrekeningnummer (op naam van dezelfde persoon als op het legitimatiebewijs) Klik hier voor onze adresg…

Voor het wijzigen van uw telefoonnummer kunt u contact opnemen met onze afdeling klantenservice. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag van 09.00 - 17.30 uur bereikbaar via telefoonnummer 030 - 63 88 100. Op dit moment kunnen mobiele telefoonnummers alleen schriftelijk worden gewijzigd in een brief met handtekening + een kopie ID. De reden hiervoor is dat het mobiele telefoon…

Ja dat kan. Wanneer u al een persoonlijke inlogcode heeft, kunt u heel gemakkelijk een andere rekening toevoegen via het Snelle toegang menu. Zo heeft u het overzicht over al uw geldzaken bij Santander ineen!  Klik, log in en voeg nieuwe rekening toe ga terug naar veelgestelde vragen mijn rekening

Als u zich al heeft aangemeld voor Mijn Rekening maar uw wachtwoord bent vergeten, vraag dan direct een nieuw wachtwoord aan. Wij kennen uw wachtwoord niet. Geef uw wachtwoord ook nooit aan iemand anders af. Wij zullen er ook nooit om vragen. Klik op de button en vraag een nieuw wachtwoord aan. Nieuw wachtwoord aanvragen

Dat hangt af van welke lening u heeft. Heeft u een Doorlopend Krediet of Santander Card dan ontvangt u twee keer per jaar een rekeningoverzicht. Bij alle andere producten met een betaalkaart (o.a. Comfort Card, Media Markt kaart, Bill of Santander Betaalplankaart) ontvangt u vier keer per jaar een rekeningoverzicht. De uitzondering is de V&D klantenkaart, hiervoor sturen wi…