Mijn Rekening is uw persoonlijke beveiligde pagina op santander.nl waarmee u zelf uw financiële zaken met Santander regelt. Hiermee kunt u bijvoorbeeld uw betalingen en transacties volgen, zelf  uw adres wijzigen, geld overmaken van uw Santander rekening naar uw betaalrekening en gratis uw rekeningoverzicht downloaden (laatste twee opties zijn alleen voor een Doorlopend krediet…

Het aanmelden of registreren voor Mijn Rekening is heel eenvoudig. Klik op de button hieronder en meld u aan. Belangrijk is dat u uw mobiele telefoon bij de hand heeft en uw klantnummer bij Santander. Registreer voor Mijn Rekening

U kunt eenvoudig zelf uw adres wijzigen via Mijn Rekening. Klik hier om in te loggen op Mijn Rekening. Ga terug naar veelgestelde vragen over Mijn Rekening

In verband met fraude- en phishing gevoeligheid kunt u uw bankrekeningnummer alleen wijzigen door ons een brief te sturen met uw handtekening.  Stuur de volgende kopieën met uw brief mee: Kopie geldig legitimatiebewijs Kopie bankafschrift van het nieuwe bankrekeningnummer (op naam van dezelfde persoon als op het legitimatiebewijs) Klik hier voor onze adresgegeve…

Voor het wijzigen van uw telefoonnummer kunt u contact opnemen met onze afdeling klantenservice. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag van 09.00 - 18.00 uur bereikbaar via telefoonnummer 030 - 63 88 100. Op dit moment kunnen mobiele telefoonnummers alleen schriftelijk worden gewijzigd in een brief met handtekening + een kopie ID. De reden hiervoor is dat het mobiele telefoonn…

Dat hangt af van welke lening u heeft. Heeft u een Doorlopend Krediet of Santander Card dan ontvangt u twee keer per jaar een rekeningoverzicht. Bij alle andere producten met een betaalkaart (o.a. Comfort Card, Media Markt kaart, Bill of Santander Betaalplankaart) ontvangt u vier keer per jaar een rekeningoverzicht. De uitzondering is de V&D klantenkaart, hiervoor sturen wi…