Jazeker. De Santander App voor Mijn Rekening is beschikbaar voor i-Phone en Android. Via het Menu rechtsboven in de App heeft u diverse opties, kunt u uw rekeningen en transacties zien (aankopen en betalingen), een geldopname doen (als u een Doorlopend krediet heeft) en een nieuwe lening aanvragen. Klik op de link hieronder en u kunt direct de App op uw telefoon downloaden.  …

U regelt heel eenvoudig al uw geldzaken bij Santander met de Santander App voor Mijn Rekening op uw mobiele telefoon. Heeft u nog geen persoonlijke inlog? Geen probleem. Download de App en registreer u meteen via het Menu rechtsbovenaan. iPhone of Android? Maakt niet uit, de button linkt automatisch naar de juiste App store op uw smartphone. Klik en download de S…

Het kan zijn dat uw versie is verouderd. Wanneer het inloggen in uw App niet meer lukt, verwijder dan de App van uw mobiele telefoon en ga vervolgens naar uw app-store of Play-store en download de nieuwste versie van de Santander App.

Als u op uw Android telefoon de volgende foutmelding krijgt “There was an error processing your request – Reload” wanneer u de Santander App opstart dan heeft u waarschijnlijk teveel tijdelijke internetbestanden gedownload, waardoor de App niet meer goed kan openen.  U moet dan de 'cache' wissen of legen van de App.  Stap 1: Cache wissen - Klik op instellingen.- Klik op “Apps…

Ja. De Santander App is uw beveiligde privé omgeving waarin u al uw geldzaken met Santander kunt beheren. Via het Menu rechtsboven in de App kunt u uw rekeningen zien, uw transacties (aankopen en betalingen), een geldopname doen (als u een Doorlopend krediet heeft) en een nieuwe leenaanvraag doen.  Voordat u de Santander App kunt gebruiken, dient u zich te registreren voor Mij…

Klik op de button hieronder voor het antwoord Vind hier het antwoord ga terug naar veelgestelde vragen Mijn Rekening