Met een Persoonlijke lening leent u een bedrag dat meteen helemaal aan u wordt uitbetaald. Wij spreken vooraf met u een looptijd, een rente en een maandbedrag af waarbij u de garantie heeft dat die niet veranderen tijdens de looptijd. Zo weet u vooraf altijd precies waar u aan toe bent. U ontvangt geen betaalkaart bij uw Persoonlijke lening omdat u tussendoor geen geld kunt opn…

Als u een eigen huis heeft, kan een Persoonlijke lening aantrekkelijker zijn dan een tweede hypotheek. Bij een Persoonlijke lening heeft u namelijk niet te maken met de hoge kosten voor de notaris, de tussenpersoon en het taxatierapport. Een Persoonlijke lening is bovendien eenvoudiger af te sluiten dan een hypothecair krediet. Als u geen eigen huis heeft en een woning huurt, …

Als uw aanvraag voor een Persoonlijke Lening definitief is goedgekeurd, maken wij meestal binnen twee werkdagen het geld aan u over naar de door u opgegeven betaalrekening. Ga terug naar de veelgestelde vragen over Persoonlijke lening

Als wij uw aanvraag hebben ontvangen, doen wij eerst een toetsing bij Bureau Krediet Registratie (BKR) om te zien of u andere leningen heeft (gehad) en hoe het terugbetalen van deze lening verloopt/verlopen is. Verder bekijken we alle gegevens die u heeft opgegeven. Als wij uw aanvraag accepteren, sturen wij u een offerte toe per e-mail.  Dit heet een voorlopige goedkeuring. De…

Nee. U ontvangt bij een Persoonlijke lening geen rekeningoverzichten, omdat de rente, de looptijd en het maandbedrag vaststaan. U heeft van ons ook de garantie dat deze niet veranderen tijdens de looptijd van uw Persoonlijke lening. U kunt zich wel aanmelden bij Mijn Rekening om uw geldzaken bij Santander te bekijken. Mijn Rekening Ga ter…