Als wij uw aanvraag hebben ontvangen, doen wij eerst een toetsing bij Bureau Krediet Registratie (BKR) om te zien of u andere leningen heeft (gehad) en hoe het terugbetalen van deze lening verloopt (verlopen is). Verder bekijken we alle gegevens die u heeft opgegeven. Als wij uw aanvraag accepteren, sturen wij u een offerte toe per e-mail.  Deze offerte verplicht u tot niets. W…

Als uw aanvraag voor een Persoonlijke Lening definitief is goedgekeurd, maken wij binnen twee werkdagen het geld aan u over naar de door u opgegeven betaalrekening. Ga terug naar de veelgestelde vragen over Persoonlijke lening

Met een Persoonlijke lening leent u een bedrag dat meteen helemaal aan u wordt uitbetaald. Wij spreken vooraf met u een looptijd, een rente en een maandbedrag af waarbij u de garantie heeft dat die niet veranderen tijdens de looptijd. Zo weet u vooraf altijd precies waar u aan toe bent. U ontvangt geen betaalkaart bij uw Persoonlijke lening omdat u tussendoor geen geld kunt opn…

Als u een eigen huis heeft, kan een Persoonlijke lening aantrekkelijker zijn dan een tweede hypotheek. Bij een Persoonlijke lening heeft u namelijk niet te maken met de hoge kosten voor de notaris, de tussenpersoon en het taxatierapport. Een Persoonlijke lening is bovendien eenvoudiger af te sluiten dan een hypothecair krediet. Als u geen eigen huis heeft en een woning huurt, …

Nee. U ontvangt bij een Persoonlijke lening geen rekeningoverzichten, omdat de rente, de looptijd en het maandbedrag vaststaan. U heeft van ons ook de garantie dat deze niet veranderen tijdens de looptijd van uw Persoonlijke lening. U kunt zich wel aanmelden bij Mijn Rekening om uw geldzaken bij Santander te bekijken. Mijn Rekening Ga ter…