In deze categorie vindt u alle antwoorden op vragen die u misschien heeft over het SMART-portal.

Het kan zijn dat u niet de juiste URL gebruikt of dat uw browser niet meer actueel is.- Als u niet zeker weet of u de juiste URL gebruikt, gebruik dan de link uit uw registratie e-mail. - Mocht u niet de meest recente versie van uw browser gebruiken, dan kunt uw deze updaten of maak gebruik van Google Chrome of Mozilla Firefox

In SMART staat bij elk onderdeel omschreven welk document u moet uploaden. Hier wordt ook toegelicht waar het document aan moet voldoen.

Nee dit is niet mogelijk. Om uw privacy te bewaken en uw persoonlijke gegevens te beschermen hebben wij SMART ontwikkeld. SMART is een beveiligde omgeving waar u zelf de benodigde documenten kunt  uploaden op het moment dat het u uitkomt. Documenten die via de post of per e-mail verstuurd worden hebben een vergroot risico om onderschept te worden. Vandaar dat wij voor deze veil…

U wordt per mail op de hoogte gehouden over de status van uw aanvraag.Heeft u vragen over de status van uw aanvraag? Neem dan contact op met uw dealer.

Ja, bij meerdere aanvragen in een korte periode kunt u dezelfde documenten gebruiken, mits deze nog geldig zijn volgens de instructie in SMART.Voor de beoordeling van uw aanvraag hebben wij recente documenten van u nodig.  U dient deze documenten wel bij elke aanvraag opnieuw te uploaden in SMART.

Als u op de link klikt die u ontvangen heeft per mail, dan kunt u verder op het punt waar u gebleven bent.

Als u geen registratie e-mail van ons heeft ontvangen kan het zijn dat de e-mail in de spambox  is beland. Vindt u de mail ook niet terug in de spam box? Neemt u dan contact op met uw dealer. Mogelijk is er een verkeerd e-mail adres ingevoerd.

Als u geen verificatie SMS heeft ontvangen kan het zijn dat uw telefoonnummer verkeerd is ingevoerd. Neem contact op met uw dealer.

Controleer of u de meest recent ontvangen code gebruikt en of deze volledig is ingevuld. Mocht het niet lukken om uw account te verifiëren, dan kunt u het proces opnieuw starten door nogmaals op de link in de e-mail te klikken.U begint dan weer bij stap 1 in het proces.

Ja, dat is mogelijk. Bij het invullen van uw contactgegevens kan de dealer de landcode behorende bij uw telefoonnummer selecteren. U kunt dus een  internationaal nummer gebruiken.

Dat is alleen mogelijk als u dit wijzigt via uw dealer. Uw aanvraag is gekoppeld aan het opgegeven e-mailadres en telefoonnummer. Heeft u een verkeerd e-mailadres of mobiel nummer doorgegeven, neem dan contact op met uw dealer om dit te wijzigen. Daarna kunt u met de juiste gegevens inloggen in SMART.

Als u uw wachtwoord bent vergeten, klikt u op ‘wachtwoord vergeten’.U krijgt dan een tijdelijk wachtwoord waarmee u kunt inloggen. Uw gegevens zullen hierbij opnieuw gecontroleerd worden.

Om in te kunnen loggen dient u het e-mailadres te gebruiken wat u  aan de dealer heeft doorgegeven.

U heeft een registratie e-mail ontvangen met een link, via deze link komt u bij het inlogscherm van SMART.

Nee, in verband met de privacy wetgeving (AVG) kan de dealer geen klantdocumenten meer uploaden of inzien.

Mogelijk is het document te groot of in een verkeerd bestandsformaat. Probeert u het document nogmaals te uploaden in een ander bestandsformat of opgeknipt in meerdere kleinere bestanden.

Ja, dat is mogelijk. Als u op de ontvangen link klikt kunt u inloggen met uw email en aangemaakte wachtwoord. U kunt dan verder gaan waar u gebleven was.

De eisen waaraan de documenten moeten voldoen kunt u bekijken in de SMART portal.Na het uploaden van de documenten worden deze gecontroleerd en ontvangt u bericht of deze aan de voorwaarden voldoen.

Een foutmelding tijdens het uploaden van uw document kan voorkomen als uw internet verbinding verbroken is of als u te lang heeft gewacht met het uploaden van uw documenten terwijl u ingelogd was. Om uw privacy te beschermen wordt u dan automatisch uitgelogd. Log opnieuw in en probeer nogmaals uw document te uploaden.

Nee, nadat u op gereed heeft gedrukt staan de documenten klaar voor de beoordeling. U kunt dan geen documenten meer aanpassen of toevoegen.

Nee, nadat u op gereed heeft gedrukt staan de stukken klaar voor de beoordeling. U krijgt vervolgens reactie op uw geüploade stukken.

Als alle documenten beoordeeld en akkoord zijn, krijgt u een e-mail dat uw aanvraag akkoord is. Uw dealer neemt vervolgens contact met u op om een afspraak te maken voor de aflevering van uw nieuwe auto.

Als alle documenten geupload zijn worden deze beoordeeld. Wij proberen de documenten binnen 24 uur te controleren en u een reactie te geven.

Nee, onze medewerkers nemen de aanvragen op volgorde in behandeling. Na het uploaden drukt u op gereed, zodat uw aanvraag in ons systeem komt te staan. Onze medewerkers proberen u binnen 24 uur een reactie te geven.

In de e-mail die u ontvangen heeft met de melding dat er een document is afgewezen staat een link naar de SMART upload portal. Hier kunt u het juiste document uploaden of extra documenten onder het kopje 'Overige' toevoegen.

Uw documenten worden bewaard in een zogenaamde virtuele kluis. Hier kan niemand zomaar bijkomen.

Nee, in verband met de privacy wetgeving (AVG) kan de dealer uw documenten niet inzien of documenten uploaden. De dealer kan wel zien dat u een document geupload heeft, maar heeft dus geen toegang tot uw documenten.

Alleen de medewerkers die uw aanvraag beoordelen hebben toegang tot de documenten die u in SMART upload. SMART is een beveiligde omgeving waar uw documenten veilig in opgeslagen worden, zodat uw persoonlijke gegevens goed beschermd zijn.

Bij akkoord financieringIs uw aanvraag akkoord bevonden? Dan worden uw documenten gedurende de gehele looptijd van uw financiering bewaard in een virtuele kluis. Zodra uw aanvraag akkoord is en de financiering ingaat zijn wij verplicht om aan te kunnen tonen op welke informatie de berekeningen zijn gebaseerd.  Bij annulering financieringZiet u na een akkoord af van de financie…