In deze categorie vindt u alle antwoorden op vragen die u misschien heeft over de service voor uw Auto of Motor Financiering bij Santander Consumer Finance via een auto- of motordealer.

Het jaaroverzicht / de renteopgave van uw financiering versturen wij niet automatisch. Indien u uw jaaroverzicht wilt ontvangen kunt u deze opvragen via cs@santander.nl. Vermeld hierbij: uw contractnummer of kenteken. uw naam, postcode en huisnummer. U krijgt uw jaaroverzicht/renteopgave zo snel mogelijk toegestuurd.

Mijn Rekening is helaas nog niet beschikbaar voor alle klanten. Klanten die een voertuig gefinancierd hebben bij Santander Consumer Finance via een auto- of motordealer kunnen hier nog geen gebruik van maken.

Uw voertuig is het onderpand van uw lening bij Santander Consumer Finance. Wanneer uw gefinancierde voertuig total loss is verklaard zal uw autofinanciering moeten worden ingelost. Hoe gaat dit in zijn werk? Wij berekenen het inlossaldo voor u op basis van de total loss schade. Het inlossaldo kunt u dan doorgeven aan uw verzekeringsmaatschappij zodat uw lening kan worden ing…