Als u geen registratie e-mail van ons heeft ontvangen kan het zijn dat de e-mail in de spambox is beland. Vindt u de mail ook niet terug in de spam box? Neemt u dan contact op met uw dealer. Mogelijk is er een verkeerd e-mail adres ingevoerd.
Als u geen verificatie SMS heeft ontvangen kan het zijn dat uw telefoonnummer verkeerd is ingevoerd. Neem contact op met uw dealer.
Controleer of u de meest recent ontvangen code gebruikt en of deze volledig is ingevuld. Mocht het niet lukken om uw account te verifiëren, dan kunt u het proces opnieuw starten door nogmaals op de link in de e-mail te klikken.U begint dan weer bij stap 1 in het proces.
Ja, dat is mogelijk. Bij het invullen van uw contactgegevens kan de dealer de landcode behorende bij uw telefoonnummer selecteren. U kunt dus een internationaal nummer gebruiken.
Dat is alleen mogelijk als u dit wijzigt via uw dealer. Uw aanvraag is gekoppeld aan het opgegeven e-mailadres en telefoonnummer. Heeft u een verkeerd e-mailadres of mobiel nummer doorgegeven, neem dan contact op met uw dealer om dit te wijzigen. Daarna kunt u met de juiste gegevens inloggen in SMART.