Nee, in verband met de privacy wetgeving (AVG) kan de dealer geen klantdocumenten meer uploaden of inzien.
Mogelijk is het document te groot of in een verkeerd bestandsformaat. Probeert u het document nogmaals te uploaden in een ander bestandsformat of opgeknipt in meerdere kleinere bestanden.
Ja, dat is mogelijk. Als u op de ontvangen link klikt kunt u inloggen met uw email en aangemaakte wachtwoord. U kunt dan verder gaan waar u gebleven was.
De eisen waaraan de documenten moeten voldoen kunt u bekijken in de SMART portal.Na het uploaden van de documenten worden deze gecontroleerd en ontvangt u bericht of deze aan de voorwaarden voldoen.
Een foutmelding tijdens het uploaden van uw document kan voorkomen als uw internet verbinding verbroken is of als u te lang heeft gewacht met het uploaden van uw documenten terwijl u ingelogd was. Om uw privacy te beschermen wordt u dan automatisch uitgelogd. Log opnieuw in en probeer nogmaals uw document te uploaden.
Nee, nadat u op gereed heeft gedrukt staan de documenten klaar voor de beoordeling. U kunt dan geen documenten meer aanpassen of toevoegen.
Nee, nadat u op gereed heeft gedrukt staan de stukken klaar voor de beoordeling. U krijgt vervolgens reactie op uw geüploade stukken.
Als alle documenten beoordeeld en akkoord zijn, krijgt u een e-mail dat uw aanvraag akkoord is. Uw dealer neemt vervolgens contact met u op om een afspraak te maken voor de aflevering van uw nieuwe auto.