Ja dat kan. U kunt uw verzoek om uw financiering in te lossen sturen naar cs@santander.nl. Vermeld hierbij: per wanneer u uw lening wilt inlossen; uw contractnummer of het kenteken van het voertuig; uw naam, postcode en huisnummer. Wij nemen uw verzoek dan zo snel mogelijk in behandeling.
Als u een zakelijke autofinanciering (financiële-leaseovereenkomst) bij ons heeft afgesloten brengen wij bij het vervroegd aflossen de volgende kosten in rekening: Alle resterende termijnen binnen de overeenkomst. De toekomstige rente op deze termijnen. Een eventuele slottermijn. Een uitzondering hierop is als u bij ons een nieuwe financieringsaanvraag doet waarbij uw h…
Ja, kunt altijd extra aflossen op uw lening. U kunt uw verzoek om extra af te lossen (ook mogelijk op de slottermijn) sturen naar cs@santander.nl. Vermeld hierbij: Dat u een Extra aflossing of Extra aflossing slottermijn wilt doen Uw contractnummer of kenteken van uw voertuig Uw naam, postcode en huisnummer U kunt het bedrag overmaken naar het bankrekeningnummer waarvan…
Indien u een (extra) betaling heeft overgemaakt wordt deze binnen enkele werkdagen verwerkt op uw contract. Daarnaast ontvangt u automatisch een overzicht met de uitstaande maandtermijnen die nog geïncasseerd zullen worden.
Voor vragen over een betalingsherinnering neemt u contact op met onze afdeling Collections door een e-mail te sturen naar ca@santander.nl.
U betaalt de maandtermijn van uw financiering per automatische incasso. Voor betaling per automatische incasso dient u Santander eenmalig te machtigen. Dit wordt bij aanvang van uw financiering geregeld. U heeft hierdoor geen omkijken naar de betaling van uw maandtermijn. U kunt een SEPA machtigingsformulier opvragen door een e-mail te sturen naar cs@santander.nl.
Het jaaroverzicht / de renteopgave van uw financiering versturen wij niet automatisch. Indien u uw jaaroverzicht wilt ontvangen kunt u deze opvragen via cs@santander.nl. Vermeld hierbij: uw contractnummer of kenteken. uw naam, postcode en huisnummer. U krijgt uw jaaroverzicht/renteopgave zo snel mogelijk toegestuurd.
Mijn Rekening is helaas nog niet beschikbaar voor alle klanten. Klanten die een voertuig zakelijk gefinancierd hebben via Santander Consumer Finance kunnen hier geen gebruik van maken.
Uw voertuig is het onderpand van uw financiering. Indien uw voertuig total loss is verklaard zal uw financiering moeten worden ingelost. Hoe gaat dit in zijn werk? Wij berekenen het inlossaldo voor u op basis van de total loss schade. Het inlossaldo kunt u dan doorgeven aan uw verzekeringsmaatschappij zodat uw financiering kan worden ingelost. Wij hebben wel het expertiserap…
U kunt een adreswijziging doorgeven door een e-mail te sturen naar cs@santander.nl. Vermeld hierbij: Uw contractnummer of kenteken Uw naam, huidige postcode en huisnummer De postcode en het huisnummer van uw nieuwe adres Daarnaast verzoeken wij u ook een kopie van uw legitimatiebewijs met hierop uw handtekening bij de mail te voegen. Wij nemen uw verzoek zo snel mogel…
Voor het wijzigen van uw bankrekeningnummer is het door Europese regels noodzakelijk dat u ons hiervoor machtigt. U kunt een SEPA machtigingsformulier opvragen door een e-mail te sturen naar cs@santander.nl. Vervolgens zullen wij u vragen om een: Kopie geldig legitimatiebewijs Kopie bankafschrift van het nieuwe bankrekeningnummer (op naam van dezelfde persoon als op het le…
Binnen een week nadat wij uw inlossing hebben ontvangen krijgt u van ons per post: een inlosbevestiging van uw contract de tenaamstellingscode van uw voertuig. De tenaamstellingscode is een code van 9 cijfers waarmee u samen met uw kentekencard de auto kunt inruilen of over kunt schrijven op naam van iemand anders. Indien u nog papieren kentekendelen heeft ontvangt u he…
U kunt uw actuele saldo opvragen door een e-mail te sturen naar cs@santander.nl Vermeld hierbij: Uw contractnummer of kenteken van uw voertuig Uw naam, postcode en huisnummer U ontvangt een overzicht van uw actuele saldo per e-mail.
De maandtermijnen van onze autofinancieringen schrijven wij af op de 7e, 14e, 21e of de 28e van de maand.Indien u de incassodatum wilt wijzigen kunt u uw verzoek per e-mail versturen aan cs@santander.nl.Vermeld hierbij: Uw contractnummer. Uw naam, postcode en huisnummer. Vergeet niet om ook een kopie van uw legitimatiebewijs met hierop uw handtekening mee te sturen. U o…
Wij zijn verplicht uw lening te registreren bij het Bureau Krediet Registratie te Tiel.